کد مطلب: 

182822
مدیرعامل پست بانک خبر داد:

ارائه‌ی تسهیلات 100 میلیاردی با سود 10 درصد برای توسعه کسب و کارهای کوچک

فرحی اظهار کرد: پست بانک برای حمایت از تولید در سطح کشور برای اشخاص حقیقی 10 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی 100 میلیارد ریال با کارمزد 10 درصدی ارائه می دهد.
ارائه‌ی تسهیلات 100 میلیاردی با سود 10 درصد برای توسعه کسب و کارهای کوچک

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، اظهار داشت: این بانک دارای دو رویکرد اصلی است که یکی از آن، بعنوان بانک تخصصی حوزه IT و بانک توسعه ای روستایی است؛ بر این اساس تلاش می کند با تامین مالی بخشهای IT و ICT آنها را مورد حمایت قرار دهد.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای این بانک حضور گسترده در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به این خدمات است که در همین راستا در بیش از 12 هزار نقطه حضور دارد.

فرحی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت های وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات بستر مناسبی را برای توسعه و گسترش خدمات پست بانک ایران در سطح کشور ایجاد کرده است و این بانک آمادگی لازم برای تامین مالی فعالان حقیقی و حقوقی بخشهای مختلف را دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقده با صندوق توسعه ملی، این بانک تسهیلات مورد نیاز کسب و کارهای خرد و متوسط (SMEها) را برای حمایت از تولید در سطح کشور پرداخت می کند که سقف آن برای اشخاص حقیقی 10 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی 100 میلیارد ریال و نرخ آن نیز 10 درصد می باشد.

وی با بیان این که در سال گذشته بالغ بر 80 هزار فقره تسهیلات در سطح روستاها پرداخت شده است، گفت: باجه های پست بانک ایران تمامی خدمات پولی و بانکی را به صورت لحظه ای (online) به هموطنان ارائه می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-17 22:23

افزودن دیدگاه جدید