کد مطلب: 

182775

کنفرانس ملی مدیریت جهانی سازمان های ایرانی برگزار می‌شود

کنفرانس ملی مدیریت جهانی سازمان های ایرانی با رویکرد بهبود فرآیندهای مدیریت کسب و کار در دوران پساتحریم و پسابرجام توسط باشگاه مدیران موفق در روز یکم بهمن ماه در سالن 1600 نفره مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران و با حضور اساتید به‌نام، مدیران، کارشناسان و صاحبنظران حوزه کسب و کار برگزار خواهد شد.
بزرگترین کنفرانس ملی مدیریت جهانی سازمان های ایرانی برگزار می‌شود

علی پاکزادیان مقدم با بیان اینکه باشگاه مدیران موفق در سه سال گذشته 18 کنفرانس ملی در زمینه های مختلف علوم مدیریتی برگزار کرده است و برای چهارمین بار در آوردگاه برج میلاد تهران میزبان مجدد خواهد بود، گفت: در این 3 سال میزبان بیش از 9000 نفر بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد که باشگاه مدیران موفق یک سازمان کاملا خصوصی است و هیچ گونه حمایت دولتی و یا فعالیتی مبنی بر حمایت های حزبی و یا سیاسی را همراه خود ندارد.

وی با ابراز گلایه‌هایی، از کپی کردن و از طرفی هدر دادن ایده ها و برنامه های این باشگاه توسط برخی انتقاد کرد و گفت: ‌به کارها و برنامه هایی که انجام می دهیم اعتقاد کامل داریم و الگوهای مدیریت در پساتحریم و پسابرجام به مردم آموزش داده می‌شود؛ چون فضای کسب و کار صحیح را خودمان شناسایی کرده ایم.

وی در عین حال تاکید کرد:‌ همه فکر می‌کنند بزرگترین سود مالی نصیب برگزار کنندگان این گونه کنفرانس ها می‌شود ولی سیاست های ما کاملا غیرانتفاعی است.

وی در ادامه از کمپین حمایت از روشندلان نخبه در این کنفرانس خبر داد و گفت: کلیه عواید مالی کنفرانس به این نخبگان اختصاص می‌یابد و یک فیلم سه دقیقه ای در کنفرانس پخش می‌شود که تمامی حضار در هنگام پخش فیلم چشم بند به چشم های خود زده و فیلم را همانند روشندلان به نظاره می ‌نشینند و در پایان نیز از چند نخبه روشندل تجلیل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مدیران موفق با بیان اینکه ‌بهترین و کاربردی ترین سخنران ها در این کنفرانس حضور دارند، گفت: دکتر محمدرضا نظری عضو عالی شورای معاونین فناپ و تحصیلکرد در رشته اقتصاد دانش بنیان، دکتر محمد بلوریان تهرانی که تحصیلات تخصصی در حوزه کمپین های تبلیغاتی از آمریکا دارد، دکتر یحیی علوی مدیرفروش اسبق منطقه ای یاهو در خاورمیانه و مهندس ایمان پاکزادیان مقدم از مدیران و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات با گرایش بازاریابی و فروش از مهم ترین سخنرانان این کنفرانس هستند.

پاکزادیان مقدم با بیان اینکه علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس پایگاه اینترنتی www.modir.biz مراجعه کنند، گفت: قصد داریم افراد منحصر به فرد را در کنفرانس داشته باشیم که در کنفرانس قبلی 1257 نفر از شرکت های منحصر به فرد ثبت نام کرده و حضور داشتند که بسیار قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه شرایط و بستر حضور در کنفرانس از مرحله اطلاع رسانی تا ثبت نام کاملا به صورت آنلاین است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما این است که در 18 کنفرانس قبلی که در 3 سال گذشته برگزار شد حتی یک نفر از افراد مرتبط با برند در سازمان های مربوط به برند حضور نداشتند که از ما سوال کنند چه کار می‌کنیم و از طرفی کسانی که متولی امر برندینگ هستند کنفرانس های بی کیفیت و کم تعداد که مخاطب هیچ ارزش افزوده ای از آنها به دست نمی آورند را برگزار می‌کنند و حتی موضوع و اهداف کنفرانس را از ما کپی برداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در کنفرانس از سه موسسه معتبر از کشورهای آمریکا، انگلیس و باشگاه مدیران موفق گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند، افزود: سرفصل کنفرانس ما بررسی آخرین تغییرات و تحولات پاردادیم های اقتصادی و تغییر نگرش در فرآیندهای مدیریت الگوهای بازاریابی و کمپین های نوین تبلیغات و برندینگ است؛ همچنین در این کنفرانس درباره نقش انسان ها در جهانی شدن سخنرانی می‌شود و در نهایت از دو کارآفرین نمونه آقای شاهین فاطمی (خالق برند درسا) و آقای نادر رفتاری (صاحب امتیاز برند رفتاری ) جهت انتقال تجرابشان بهره مند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بیش از چهار میلیون دانشجوی آماده ورود به بازار کار داریم، در حالی که بیکاری به بحرانی برای کشور تبدیل شده است، گفت: در صورت برداشته شدن تحریم های اقتصادی بازار کسب و کار و تجارت ایران با تحولات شگفت انگیزی روبه رو خواهد شد و برگزاری این گونه کنفرانس ها دید بسیار خوبی به علاقه مندان می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.1 (66 رای)
سیتنا 5
2015-12-16 17:49

دیدگاه‌ها

تصویر armin
همین آقایی که بهش میگین مدیر موفق با پرونده کلاهبرداری 22 میلیارد تومانی داخله زندانه.
ارسال شده توسط armin در 16 تير 02 - 18:50

افزودن دیدگاه جدید