کد مطلب: 

182774

سومین شماره ماهنامه سراسری "نسل چهارم" منتشر شد (PDF+)

سومین شماره‌ی ماهنامه‌ی "نسل چهارم" ویژه‌ی آذرماه 1394، منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.
سومین شماره ماهنامه سراسری "نسل چهارم" منتشر شد (PDF+)

به گزارش سیتنا، سومین شماره‌ی ماهنامه‌ی اختصاصی "نسل چهارم" با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مسعود فاتح و سردبیری مونا ارشادی فر در شماره‌ی آذر ماه 94 خود، به صورت ویژه موانع توسعه‌ی شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه در کشور را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

دکتر "مهدی ادیبان" رئیس شورای سیاست گذاری ماهنامه نسل چهارم، در سرمقاله‌ی این شماره با عنوان "چرخش در سرمشق سیاستگذاری فضای مجازی" رویکرد جدید شورای عالی فضای مجازی بر مبنای الگوی محتوا محور را مورد بررسی قرار داده است.

مونا ارشادی فر نیز در یادداشت سردبیر با عنوان "چالش توسعه نسل بالا در شهری که در احاطه دکل هاست" به بحث معضلات نصب آنتن‌های تلفن همراه در سطح شهرهای بزرگ پرداخته است.

یادداشت ماه با عنوان "ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران" به قلم دکتر حمید ضیایی پرور، استاد دانشگاه و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شده است.

نگاهی دیگر این ماه نیز با عنوان "توجه گروه تروریستی داعش به رویکرد روابط عمومی" به قلم محمد امامی، کارشناس ارشد ارتباطات، مدیرکل اسبق روابط عمومی وزارت ارتباطات و مدیرکل اسبق روابط عمومی شرکت مخابرات ایران به اطلاع مخاطبان رسیده است.

در گفت‌وگوی ویژه‌ی این ماه پروفسور عبدالرحمن یارعلی، عضو ارشد دانشگاه ایالتی MSU کنتاکی آمریکا پیرامون توسعه‌ی 4G و 5G در دنیا به بحث و گفت‌وگو پرداخته است.

کنکاش این شماره نیز با محوریت موضوع "جمع آوری آنتن‌های BTS اپراتورها توسط شهرداری و مشکلات اختصاص باند فرکانسی" با وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول، جمشید قضاتی، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مجید صدری، مدیرعامل رایتل، صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری و نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت‌وگو کرده است.

اما و اگرهای صدور مجوزهای FCP عنوان گزارش ویژه‌ی آذر ماه ماهنامه نسل چهارم است که به قلم مرجان محمدی به رشته تحریر درآمده است. گزارش ویژه‌ی این ماه نیز به مزایا و نقش اپراتورهای مجازی تلفن همراه در کشور پرداخته است.

ازاده ارشدی نیز در بخش بازار ماهنامه به حضور غیر رسمی برندهای مطرح دنیا در بازار تلفن همراه ایران پرداخته است و زهرا طاهری هم در این بخش به انواع تقلب‌های رایج در بازار موبایل علاء الدین تهران اشاره کرده است.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی ماهنامه نسل چهارم بزودی و در آدرس 4Gnews.ir در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نیز مخاطبان جهت ارسال مطالب و دیدگاه های خود پیرامون این شماره از ماهنامه می توانند با پست الکترونیک info@4Gnews.ir و یا شماره های 44288298 و 44288257 در تماس باشند.

انتهای پیام

پیوستاندازه
PDF icon سومین شماره ماهنامه نسل چهارم38.34 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-16 17:15

افزودن دیدگاه جدید