کد مطلب: 

182746

از غذاهایتان عکس بگیرید، اشتراک گذارید و جایزه ببرید!

امروزه با رشد شبکه‌های اجتماعی، کاربران این شبکه‌ها بیشتر مایل‌اند تجربه‌ها، رویدادها و لحظات زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. عکس گرفتن از بشقاب غذا و انواع تنقلات، این روزها تبدیل به یکی از فعالیت‌های محبوب در اینستاگرام شده است. اگر شما هم اهل آشپزی و عکاسی هستید، این مژده را می‌دهیم که سامسونگ در ایران با ورود رسمی به شبکه اجتماعی اینستاگرام، مسابقه‌ای برگزار کرده که با شرکت در آن می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه مایکروفر سامسونگ محک بزنید!
از غذاهایتان عکس بگیرید، اشتراک گذارید و جایزه ببرید!

به گزارش سیتنا، برای شرکت در این مسابقه که «سامی یامی سامسونگ» نام دارد، کافی است کمی خوش‌ذوق باشید و البته اهل عکاسی! به این ترتیب که به سادگی، از غذاهایی که طبخ می‌کنید، عکس بگیرید و با به اشتراک گذاشتن آن‌ها در اینستاگرام، در مسابقه سامی ‌یامی شرکت کنید. این مسابقه به مدت سه هفته برگزار می‌شود و هر هفته یک برنده خوش‌ذوق، معرفی خواهد شد. نحوه اجرای مسابقه به این صورت خواهد بود که سرآشپز سامی، هر هفته یک رنگ اعلام می‌کند و شما باید در آن هفته، غذایی هم‌رنگ با نظر سرآشپز سامی تهیه کنید، از آن عکس بگیرید و سپس آن را با هشتگ #SamiYummy در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که برای شرکت در این مسابقه، فقط از شنبه تا چهارشنبه فرصت دارید از غذایتان عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید؛ علاوه بر این، عکس را باید حتماً خود شما گرفته باشید؛ رنگ غذای شما نیز باید مطابق با رنگ مشخص‌شده همان هفته در اکانت@samsung_iran  باشد و همچنین اکانت شما نباید در مدت مسابقه به‌صورت خصوصی (Private) باشد.
درنهایت، عکس‌هایی که قوانین مسابقه را رعایت کرده‌اند، چهارشنبه هر هفته در اکانت سامسونگ بازنشر می‌شوند و 48 ساعت نیز برای جمع‌آوری رأی فرصت خواهند داشت. در پایان هر هفته نیز به صاحب عکسی که موفق به کسب بیشترین لایک شده است، یک دستگاه مایکروفر سامسونگ اهدا می‌شود.
لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه، انواع لوازم‌خانگی سامسونگ و همچنین اکانت رسمی سامسونگ در ایران، می‌توانید صفحه@samsung_iran  را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-15 18:16

افزودن دیدگاه جدید