کد مطلب: 

182738

بازدید نمایندگان دانشگاه های عراق از دانشکده پست و مخابرات

در دیدار نمایندگان دانشگاه های عراق با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سرپرست دانشکده پست و مخابرات، بر افزایش همکاری های آموزشی طرفین تاکید شد.
بازدید نمایندگان دانشگاه های عراق از دانشکده پست و مخابرات

به گزارش خبرنگار سیتنا، نمایندگان دانشگاه های عراق با حضور در دانشکده پست و مخابرات بر زمینه های همکاری آموزشی این دانشکده تخصصی در حوزه های مرتبط با ICT با دانشگاه های تخصصی کشور عراق تاکید کردند.

در این دیدار که نماینده وزارت علوم عراق و روسای دانشگاه های نهرین، صنعتی، تکنولوژی بغداد، کربلا و دانشگاه سلیمانیه از اقلیم کردستان عراق حضور داشتند، روند آغاز مجدد فعالیت دانشگاه های عراق پس از سرنگونی دولت بعث عراق تشریح و دوره های مختلف تحصیلی در این دانشگاه ها، همچنین سطح تحصیلی آن ها در منطقه خاورمیانه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین اعضای هیات عراقی از دستاوردهای فنی و تخصصی کشورمان در زمینه ICT ابراز شگفتی نموده و علاقمندی خود را جهت انتقال این فناوری ها ابراز داشتند.

در ادامه دکتر وحید یزدانیان، سرپرست دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات ضمن تشریح وضعیت این دانشکده، به ارائه گزارشی در خصوص دوره های تخصصی تحصیلی حوزه های ICT ، پست و پست بانک در این دانشکده پرداخت.

وی در ادامه به تشریح وضعیت کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی موجود در این دانشکده پرداخت و تاکید کرد: برخی از این آزمایشگاه ها در کشور بی نظیر بوده و فقط در دانشکده پست و مخابرات راه اندازی شده اند، لذا این آزمایشگاه های تخصصی به عنوان ارزش افزوده تخصصی این دانشکده به شمار می روند.

یزدانیان همچنین در خصوص ظرفیت دانشکده پست و مخابرات برای تربیت نیروهای تخصصی و مدرسان دانشگاه های عراق تاکید کرد که مورد استقبال هیات عراقی قرار گرفت و بنا شد در سفرهای بعدی و با تعیین گروه های کاری در این زمینه، همکاری بیشتر بین طرفین مهیا شود.

در ادامه دکتر اخباری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به ارائه گزارشی در خصوص این دانشگاه و شعب گسترده آن در کشور پرداخت.

پس از پایان جلسه، هیات عراقی از کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی موجود در دانشکده بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کارگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-15 14:41

افزودن دیدگاه جدید