کد مطلب: 

182606

ارائه سرورهای ویندوز و لینوکس در ابر مبین نت با 50 درصد تخفیف

مبین‌نت در بیست‌و یکمین نمایشگاه ایران الکامپ قصد دارد به‌طور خاص و ویژه این خدمت جدید را به علاقه‌مندان معرفی و با تخفیف ویژه و استثنایی به متقاضیان ارایه نماید.
ارائه سرورهای ویندوز و لینوکس در ابر مبین نت با 50 درصد تخفیف

به گزارش سیتنا، شرکت ارتباطات مبین‌نت "اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات"، به تازگی شروع به ارائه خدمات هاست و سرور مجازی (VPS) کرده است.

مبین‌نت در بیست‌و یکمین نمایشگاه ایران الکامپ قصد دارد به‌طور خاص و ویژه این خدمت جدید را به علاقه‌مندان معرفی و با تخفیف ویژه و استثنایی به متقاضیان ارایه نماید.

سرور اختصاصی مجازی (VPS) یکی از راهکارهای میزبانی است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بین میزبانی اشتراکی و سرور اختصاصی قرار دارد. برخلاف میزبانی اشتراکی، به‌دلیل اینکه در میزبانیVPS ، حساب کاربری شما منابع اختصاص یافته خود را دارد، بلاگ یا وب‌سایت شما مشکلات اساسی سطح کارایی را نخواهد داشت.

VPS منابع سرور اختصاصی را به‌صورت مجازی به میزان درخواستی شما و به طور مجزا تقسیم می‌کند و به بخش‌های معینی از جمله فضای دیسک (هارد)، حافظه، قدرت پردازشگر، پهنای باند و ... اختصاص می‌دهد. در حالی‌که میزبانی اشتراکی همانند یک استخر عمومی است که شما می‌توانید از منابعی هم‌چون پهنای باند، فضای دیسک (هارد) و قدرت پردازشگر تا جایی‌که ظرفیت آن به اتمام نرسیده باشد، استفاده کنید.

طرح‌های سرور مجازی (VPS)

·         طرح استارت آپ: پیشنهاد ما برای برنامه نویس‌ها، طراحان وب و استارت آپ‌ها

·         طرح شرکتی: پیشنهاد ما برای شرکت ها، Game Net ها و سازمان های کوچک

·         طرح سازمانی: پیشنهاد ما برای شرکت ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ

مبین‌نت کلیه‌ی این طرح‌ها را با 50 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه ایران الکامپ 2015 ارایه خواهد کرد. از این رو کلیه متقاضیان و علاقه‌مندان ضمن بازدید از غرفه مبین‌نت در این نمایشگاه می توانند سفارش های خود را از محل غرفه و یا بصورت آنلاین، در وبسایت www.mobinnet.ir/host ثبت نمایند.

ویژگی های سرور مجازی مبین نت (VPS)

·         سرورهای داخل ایران

·         پشتیبانی 24*7

·         کیفیت و امنیت بالا

·         30 روز ضمانت برگشت پول

·         پهنای باند بالا

·         قابلیت سفارشی سازی بر اساس استفاده هر کاربر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول متفاوت و جدید مبین‌نت به شما پیشنهاد می‌کنیم در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ 2015، 23 تا 26 آذر ماه از غرفه مبین‌نت در سالن 44 (خلیج فارس) دیدن فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-08 15:24

افزودن دیدگاه جدید