کد مطلب: 

182582

تقدیر یونسکو از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت خدمات اول مخابرات

در نشست ملی مشورتی که از سوی دفتر سازمان علمی و فرهنگی یونسکو در تهران برگزار شد، از مهندس ناصر قدیر کاشانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات اول مخابرات به پاس حضور و حمایت در این نشست و برنامه های سازمان یونسکو تقدیر شد.
تقدیر یونسکو از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت خدمات اول مخابرات

به گزارش سیتنا، در دومین روز نشست ملی مشورتی (نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در توانمند سازی افراد با معلولیت) که از سوی دفتر سازمان علمی و فرهنگی یونسکو  در تهران در روزهای 14 و 15 آذرماه به میزبانی دانشگاه خاتم تهران و با حضور مدیرانی از سازمان علمی و فرهنگی یونسکو  و صاحب نظران حوزه فناوی اطلاعات وارتباطات برگزار شد، از مهندس ناصر قدیر کاشانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات اول  مخابرات به پاس حضور و حمایت در این نشست و برنامه های سازمان یونسکو تقدیر به عمل آمد.

مهندس قدیر کاشانی، در سخنرانی خود که با محوریت ایجاد کسب و کار فناورانه برای معلولین ایراد کرد، تلاش برای بهبود شرایط زیستی و ایجاد فرصت شغلی برای افراد دارای معلولیت را یک تعهد انسانی و حرفه ای بیان کرد و تدوین راهبردهای عملیاتی برای ارتقای شاخص های زندگی و کارآفرینی برای این بخش از جامعه بدون شعار زدگی را از اصلی ترین نیازها در این مسیر بر شمرد.

وی ضمن بر شمردن توانایی ها و اقدامات شرکت خدمات اول مخابرات در حوزه‌ی کارآفرینی، بخش فناوری را از اصلی ترین و جذاب ترین بخش ها در کمک به اشتغال معلولین بر شمرد و بر  آمادگی این شرکت جهت ارایه خدمات با رویکرد توانمند سازی برای افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات اول در پایان ضمن حمایت از دستاوردهای این نشست، اقدام هماهنگ و تدوین راهبردهای مشخص را به منظور عملیاتی ساختن این دستاوردها خواستار شد.

گفتنی است؛ از سوی دکتر قیداری رییس دفتر یونسکو در ایران و دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد از حامیان و فعالان در این نشست از جمله مهندس قدیر کاشانی به عنوان حامی و کارآفرین ملی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-07 20:55

دیدگاه‌ها

تصویر مهران
ایشون نه دکتر هستند و نه مهندس ایشون یک ... هستند یک ... بزرگ که به اسم کمک و خیریه داره و به اسم مخابرات ... چند میلیاردی میکنه
ارسال شده توسط مهران در 10 تير 96 - 02:47
تصویر ghazi
ایشان دکتر هستند نه مهندس!
ارسال شده توسط ghazi در 12 بهمن 94 - 17:56

افزودن دیدگاه جدید