کد مطلب: 

182540

رونمایی از گوشی هوشمند Honor 7 هواوی در ایران (+تصاویر)

رونمایی از گوشی هوشمند 5.2 اینچی Honor 7 هواوی با دوربین 20 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت در تهران صورت گرفت.
رونمایی از گوشی هوشمند Honor 7 هواوی در ایران (+تصاویر)

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت هواوی، شنبه 14 آذر ماه 94، در مراسمی با حضور خبرنگاران در هتل اوین تهران، از گوشی هوشمند جدید Honor 7 رونمایی کرد.

برند Honor که اواخر سال 2013 توسط هواوی به بازار گوشی های هوشمند معرفی شد، تنها از طریق فروش آنلاین به بازار عرضه می شود. در تاریخ 11/11/2015 روز فروش آنلاین در چین ، هواوی توانست با فروش آنلاین 180 میلیون دلاری در یک روز رکوردی جدید از خود به جای گذارد.

این برند توانسته با عرضه مدل هایی با مشخصات گوشی های رده بالا و قیمت بسیار مناسب، رتبه یک فروش آنلاین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

Honor 7 به صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD مجهز شده و اندازه و کلیدهای کاربری آن طوری طراحی شده که کاربر بتواند با یک دست به راحتی با آن کار کند.

از دیگر ویژگی های بارز Honor جدید که قرار است انقلابی در عرضه فروش آنلاین گوشی های هوشمند در ایران ایجاد کند، می توان به دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی  اشاره کرد که این دوربین به سنسور IMX 230 سونی باقابلیت فوکوس اتوماتیک سریع مجهز شده و حس در دست داشتن یک دوربین SLR حرفه ای را به کاربر می دهد. Honor 7 مانند اکثر گوشی های خانواده خود از دوربین 8 مگاپیگسلی سلفی بهره می برد.

همچنین حسگر هوشمند اثر انگشت که در پشت این گوشی قرار داده شده به شما اجازه می دهد در کسری از ثانیه دستگاه خود را Unlock کنید. از سوی دیگر، کنترلرهای حسی و حرکتی نیز در این گوشی امکان جواب دادن به تلفن و عکس گرفتن را از طریق حرکات دست فراهم می سازد.

بر اساس این گزارش، Honor 7 به یک دکمه هوشمند مجهز شده که کاربر می تواند با فشار دادن آن به سرعت به نرم افزار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.

شاهکار هنری Honor، به لطف طراحی بدنه Air Brushed آلومینیومی حرارت را در درون خود نگه می دارد و به بدنه گوشی منتقل نمی کند. بر همین اساس، پردازنده هشت هسته ای Hisilcon Kirin 935 و 3 گیگابایت رم کارایی بسیار بالایی را در اجرای نرم افزارها و بازی هایی با گرافیک سنگین به شما می دهد.

گفتنی است، کاربران می توانند برای خرید گوشی Honor 7 به فروشگاه آنلاین دیجی کالا www.digikala.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-06 01:12

افزودن دیدگاه جدید