کد مطلب: 

182536

100 گیگابایت هدیه آسیاتک به 3 دانشجوی آسیاتکی

به مناسبت فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو، آسیاتک به قید قرعه به سه مشترک دانشجوی خود 100 گیگابایت اینترنت پرسرعت هدیه می دهد.
100 گیگابایت هدیه آسیاتک به 3 دانشجوی آسیاتکی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم آوردن فرصت استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت با کیفیت و مقرون به صرفه برای دانشجویان اقدام به برگزاری طرح 100 گیگابایت ترافیک هدیه به دانشجویان نمود.  

بنابراین گزارش، دانشجویانی که سرویس اینترنت خود را از شرکت انتقال داده های آسیاتک دریافت کرده اند با ثبت نام در صفحه www.asiatech.ir/edu در بازه زمانی 9 تا 16آذرماه می توانند یکی از سه برنده قرعه کشی 100 گیگابایت ترافیک هدیه آسیاتک باشند.

بنابراین گزارش، کاربرانی که حداکثر تا روز ۱۶ آذر نیز مراحل ثبت نام خود را تکمیل و به خانواده بزرگ آسیاتک پیوسته باشند در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

سرویس اینترنت باید به نام دانشجویی باشد که اقدام به ثبت نام در این طرح نموده است. همچنین در تاریخ 17آذرماه بعد از قرعه کشی و مشخص شدن 3 برنده خوش شانس، ارسال تصویر کارت دانشجویی برندگان الزامی است. چنانچه هویت برنده با تصویر کارت دانشجویی مطابقت نداشته باشد برنده بعدی از سایر شرکت کننده ها به قید قرعه انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-05 21:47

افزودن دیدگاه جدید