کد مطلب: 

182521

نمایندگی انحصاری لوازم جانبی محصولات اپل در ایران

از سال 1386 محصولات اپل به صورت کاملا حرفه‌ای، همراه با خدمات پس از فروش با کیفیت و انتشار کتاب و فیلم آموزشی به زبان فارسی و بروشور کامل محصولات مرتبط با اپل به مجموعه محصولات شرکت نقش افزوده شد و تدریجا سهم برندهای دیگر در سبد کالای شرکت نقش کمرنگ شد.
نمایندگی انحصاری لوازم جانبی محصولات اپل در ایران

به گزارش سیتنا، شرکت نقش در سال 1374 با رویکرد اصلی تولید نرم‌افزار تاسیس شد. محصول اصلی شرکت، نرم‌افزار واژه‌پردازحرفه‌ای نقش، در دهه 70 خورشیدی یکی از سه نرم‌افزار اصلی و محبوب کاربران ایرانی در زمینه واژه‌پردازی حرفه‌ای و نشر رومیزی به زبان فارسی بود. با ورود نرم‌افزارهای رقیب خارجی به بازار ایران که بدون رعایت copyright و به صورت رایگان عرضه می‌شدند، شرکت نقش مجبور به توقف توسعه و تولید محصول نرم‌افزاری خود شد، ولی براساس تعهدات خود تا 5 سال بعد به پشتیبانی فنی نرم‌افزار نقش ادامه داد.

با توقف تولید نرم‌افزار، از سال 1380 موضوع اصلی کار شرکت حول محور واردات، توزیع و خدمات پس از فروش رایانه و لوازم جانبی آن شکل گرفت و در ابتدا به طور تخصصی عرضه برندهای معروف و شناخته شده نوت‌بوک‌های IBM ،Panasonic و Sony را به بازار شروع کرد و در غیاب نمایندگی رسمی آنها (به علت تحریمهای وضع شده علیه کشورمان) به صورت همزمان خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری این محصولات را نیز به مشتریان خود ارایه داشته است.

شرکت نقش، نمایندگی انحصاری نشان‌های معتبر و ممتاز لوازم جانبی اپل و تجهیزات حرفه‌ای رایانه‌ای از جمله Just-Mobile ،Bluelounge ،Moshi ،Ozaki ،Innerexile را در ایران به عهده دارد.

این شرکت از سال 1386 محصولات اپل به صورت کاملا حرفه‌ای، همراه با خدمات پس از فروش با کیفیت و انتشار کتاب و فیلم آموزشی به زبان فارسی و بروشور کامل محصولات مرتبط با اپل به مجموعه محصولات شرکت نقش افزوده شد و تدریجا سهم برندهای دیگر در سبد کالای شرکت نقش کمرنگ شد.

برای ورود به سایت شرکت نقش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-05 15:26

افزودن دیدگاه جدید