کد مطلب: 

182453

قراردادهای آموزشی مجموعه وزارت ارتباطات، صرفا از طریق دانشکده منعقد شود

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیابنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن حضور در دانشکده علمی - کاربردی پست و مخابرات، از بخش های مختلف این دانشکده و آزمایشگاه های ایجاد شده، بازدید به عمل آورد.
قراردادهای آموزشی مجموعه وزارت ارتباطات، صرفا از طریق دانشکده منعقد شود

به گزارش سیتنا، مهندس راسخ در جلسه ای با اعضاء هیات علمی، مدیران و کارکنان دانشکده پست و مخابرات، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند "نقش نیروی انسانی و توجه به آموزش صحیح آن در توسعه و پیشرفت جامعه انکارناپذیر است"، بر نقش دانشکده در تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه ICT تاکید کرد.

وی ادامه داد: می توان گفت که هم اکنون دانشکده در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.

راسخ با بیان تجمیع فعالیت های آموزشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه در دانشکده، گفت: به همه شرکت ها تاکید کرده ایم که هرگونه عقد قرارداد آموزشی صرفا از طریق دانشکده صورت پذیرد.

گفتنی است؛ دکتر وحید یزدانیان، رییس دانشکده علمی و کاربردی نیز در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه کرد.

همچنین دکتر گرامی، عضو هیات علمی و رییس گروه کامپیوتر دانشکده با اشاره به موج امید ایجاد شده در بین کارکنان و دانشجویان، از مدیریت بحران صورت گرفته در طی چند ماه اخیر و ایجاد آزمایشگاه ها و کارگروه های جدید، که منجر به ارتقای روحیه کاری اعضای هیات علمی دانشکده شد، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-01 17:21

افزودن دیدگاه جدید