کد مطلب: 

182405
وزیر ارتباطات در پاسخ به اختلالات تلفن همراه زائران ایرانی در عراق؛

سفر نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه به عراق برای رفع مشکلات ارتباطی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: برای حل مشکلات ارتباطی زائران، امروز هیاتی از جمهوری اسلامی ایران با حضور نمایندگان اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به کشور عراق سفر می کنند.
سفر نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه به عراق برای رفع مشکلات ارتباطی

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی داخلی، نوشت: با توجه به حجم زیاد زوار در مرز مهران روز جمعه سفری به استان ایلام و مرز مهران داشتیم تا مشکلات ارتباطی زوار اربعین را حل کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیتهای مخابراتی و زیرساختهای لازم برای برقراری ارتباط بین زائران مرزهای کشور و داخل کشور عراق را به کار گرفته ایم، ادامه داد: اما آنچه که به عنوان اختلالات در روزهای قبل بعد از مرز مهران، گزارش شده بود مربوط به اپراتورهای کشور عراق بود، چرا که در داخل کشور هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: برای حل مشکلات ارتباطی زائران امروز هیاتی از جمهوری اسلامی ایران با حضور نمایندگان اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به کشور عراق سفر می کنند. ما در زمینه فراهم کردن ارتباطات با کیفیت برای زوار حتی به کشور عراق اعلام کرده ایم که در صورت نیاز به امکانات و تجهیزات برای اپراتورهای عراقی، آمادگی داریم با این کشور همکاری داشته باشیم تا مشکلات حل شود.

واعظی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای ۴۴۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان ایلام انجام گرفت و به هر میزان درخواست پهنای باند در ایام اربعین حسینی را تامین خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-28 22:43

افزودن دیدگاه جدید