کد مطلب: 

182376

عرضه محدود گوشی پرطرفدار Nexus 5x در بازار ایران (+عکس)

با عرضه محصول مشترک ال جی و گوگل یعنی Nexus 5x، علاقه مندان در هفته اول امکان خرید را تنها در سه فروشگاه بزرگ دارند که قرار است به صورت انحصاری این گوشی را در بازار به فروش برسانند.
عرضه محدود گوشی پرطرفدار Nexus 5x در بازار ایران (+عکس)

به گزارش سیتنا، این محصول جدید و پرطرفدار، در هفت رور آینده تنها در سه فروشگاه بزرگ ال جی در مرکز چارسو ، منطقه تهرانپارس و منطقه آریاشهر به مشتریان عرضه می شود.

مدیر روابط عمومی ال جی در این باره می گوید: "برای سهولت خرید مشتریان فروش ویژه این محصول به مدت یک هفته در فروشگاههایی خاص تعریف شد تا علاقه مندان بدون دغدغه بتوانند گوشی مورد نظر را تهیه کنند. پیش بینی ما این است که Nexus 5x یکی از گوشی های پرطرفدار باشد برای همین برنامه ریزی ویژه ای برای روزهای اولیه ارائه این محصول در ایران کردیم."

قطعا در طول مدت زمانی یک و ماه نیم گذشته که ال جی و گوگل خبر همکاری با یکدیگر را در قالب تولید این محصول رسانه ای کردند، درباره نکسوس زیاد شنیده اید؛ گوشی خوش قیافه ای که برخی از ویژگی های مهم آن شامل نکات زیر اند:

*Nexus 5X - به یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD IPS با رزولوشن 423ppi با فناوری پیشرفته In-Cell Touch مجهز است که تشخیص لمس را سریعتر می‌کند، تصاویر شفافتری ارائه می‌دهد و در محیط خارجی دید بهتری دارد.

*با استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 گوشی هوشمند Nexus 5X کارایی روان و بدون اختلالی را برای انجام هر کاری ارائه می‌دهد.

*با استفاده از پورت USB نوع C گوشی در 10 دقیقه شارژ کافی برای تقریباً 4 ساعت عملکرد را بدست می‌آورد. یکی از قابلیت های ویژه پورت C در این گوشی امکان شارژ کردن گوشی Nexus 5x با اتصال آن توسط کابل پورت C به یک گوشی Nexus 5x دیگر است.

*گوشی هوشند Nexus 5X با داشتن دوربین پشت 12.3 مگا پیکسلی و دروبین جلو 5 مگا پیکسلی به همراه حسگر 1.55 میکرو متری روی دوربین پشت و 1.4 میکرومتری دوربین جلو نور بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی Nexus جذب می‌کند و تصاویر روشنتر با جزئیاتی شگفت‌انگیز حتی بیشتر از نورپردازی ایده‌آل می‌گیرد. Nexus 5X   قابلیت تصویربرداری 4k و تصویر آهسته دارد که این گوشی هوشمند را تبدیل به پیشرفته‌ترین نسخه Nexus تا کنون می‌کند.

*در جدیدترین مدل نکسوس اما ارتقای سطح امنیت با استفاده از نگهداری اطلاعات توسط Nexus imprint حسگر اثر انگشتی در پشت گوشی ، یعنی جایی که انگشتان به طور طبیعی در آن قسمت قرار می گیرند به شکل قابل توجهی بالاتر رفته است ؛ ضمن اینکه کار کردن با گوشی هم به همین ترتیب راحت تر شده.

مدیر روابط عمومی مدیا پردازش نیز در رابطه با قابلیت های تکنیکال Nexus 5x اینطور می گوید: Nexus 5x یکی از بهترین همکاری های ال جی و گوگل بوده است و اگر بخواهم به طور مختصر از قابلیت های فنی این گوشی حرف بزنم باید بگویم Nexus 5X به اندروید 6.0 مارشمالو، جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، مجهز است و از قابلیت‌هایی شگفت‌انگیز، تصویرنگاری عالی و امنیت بهبود یافته برخوردار است."

جدیدترین مدل نکسوس از پنجشنبه 5 آذر ماه در قالب فروش ویژه یک هفته ای به مشتریان ایرانی عرضه می شود. برای خرید این محصول باید به فروشگاههای بزرگ  ال جی در چارسو ، تهرانپارس و آریاشهر مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه های فوق به این ترتیب است:
تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار چارسو، طبقه همکف، واحد B10
تهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، بین خ 156 و 154 شرقی
تهران، آریا شهر، خیابان ستارخان، نرسیده به صادقیه، نبش چهار راه خسرو، پلاک 757

فروش Nexus 5x در فروشگاه های دیگر و سایر شهرهای ایران از هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-27 11:44

افزودن دیدگاه جدید