کد مطلب: 

182363

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ، هوا را تا 99 درصد پاکیزه می‌کنند

در فصول سرد سال، پدیده وارونگی دما (Inversion) مهمان ناخوانده شهر‌های بزرگ می‌شود. این مهمان ناخوانده باعث باقی ماندن آلودگی در هوای شهرها می‌شود و دردسرهای متفاوتی برای ساکنان آن ایجاد می‌کند؛ از مشکلات تنفسی گرفته تا انواع بیماری‌ها، آسم، مشکلات قلبی و عروقی و دیگر مواردی که سلامتی انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.
دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ، هوا را تا 99 درصد پاکیزه می‌کنند

به گزارش سیتنا، دستگاه‌های تصفیه هوا به همین منظور و مستقیماً برای حفظ سلامت افراد طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها هرچند آلودگی هوا را کنترل یا حذف نمی‌کنند، اما توانایی این را دارند که در یک محیط بسته، هوایی سالم و پاکیزه در اختیار افراد قرار دهند. شرکت سامسونگ الکترونیکس که همیشه سلامتی و راحتی افراد را مدنظر قرار می‌دهد، محصولات مختلفی به‌منظور تصفیه هوای محیط خانگی و اداری‌ با مساحت‌های مختلف، طراحی و تولید کرده است.

از جمله پیشرفته‌ترین محصولات تصفیه هوای سامسونگ، دستگاه AX7000 است که می‌تواند ظرف مدت یک ساعت 93 مترمربع از فضا را پوشش دهد. این دستگاه با سیستم فیلتر پنج‌گانه، در یک محیط بسته تا 99 درصد آلودگی‌های اصلی، ذرات گردوغبار، باکتری‌های و ذرات مضر را از بین می‌برد. این دستگاه همچنین به کمک فناوری اختصاصی سامسونگ به نام «دکتر ویروس»، برخی ویروس‌های اصلی ازجمله آنفلوانزا و حتی ویروس سارس و کرونا را نیز نابود می‌کند. این فناوری موجب می‌شود افراد در محیط‌های سربسته از هوای پاکیزه بهره‌مند شوند؛ علاوه بر این، به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد که هر میزان از آلودگی و حتی بوی بد موجود در هوای محیط، ظرف یک ساعت از بین خواهد رفت.

وقتی صحبت از دستگاه‌های تصفیه هوا پیش می‌آید، از آنجا که سلامت افراد مدنظر است، مصرف‌کنندگان بیشتر به کیفیت و عملکرد توجه می‌کنند تا قیمت محصولات. سامسونگ نیز به‌عنوان یکی از رهبران بازار در تولید محصولات نوآورانه، به همین منظور ارائه محصولی با عملکرد بالا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است. دستگاه AX7000 برای رسیدن به کارایی بالاتر، از فیلترهای غیرقابل شستشو استفاده می‌کند که کارایی حداکثری دستگاه را حفظ می‌کنند. این فیلترها در صورت مصرف روزانه به طور میانگین 5-4 ساعت قادر هستند تا به مدت یک سال با بالاترین بازدهی، کار کنند. همچنین این دستگاه با داشتن چهار حالت مختلف ازجمله حالت گردوخاک، بوزدا، خودکار و حالت خواب، مصرف‌کنندگان را در استفاده راحت و بهینه از دستگاه، یاری می‌کند.

سامسونگ که همیشه به طراحی و زیبایی توجه ویژه‌ای داشته است، این محصول را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بیشترین هماهنگی را با خانه‌ها و دفاتر کار داشته باشد. دریچه‌های ورودی این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه‌ها، در جلو آن تعبیه‌شده که باعث می‌شود بتوان به‌راحتی دستگاه را در گوشه‌ای از اتاق و چسبیده به دیوار قرار داد. برخلاف نمونه‌های پیشین، دیگر نیازی به در نظر گرفتن فاصله بین دیوار و دستگاه نیست. همچنین وجود یک نمایشگر دیجیتال روی دستگاه، مصرف‌کنندگان را هرلحظه از وضعیت هوای اتاق، میزان خلوص و پاک بودن آن مطلع می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-26 12:10

افزودن دیدگاه جدید