کد مطلب: 

182343

وزارت ارتباطات تمایلی به دخالت در فعالیت‌های بخش خصوصی ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتها و سازمانهای وابسته گفت: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی ها یک ضرورت است.
وزارت ارتباطات تمایلی به دخالت در فعالیت‌های بخش خصوصی ندارد

به گزارش سیتنا، در این نشست دکتر محمد رضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: روابط عمومی تسهیل کننده رابطه ی میان مسئولان و خبرنگاران است.

وی بر ضرورت تعامل و ارتباط دو طرفه، میان رسانه و روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی  خبرنگاران با روابط عمومی ها اصلی انکار ناشدنی است و قرار نیست روابط عمومی سدی در مقابل خبرنگار و آگاهی جامعه، ایجاد کند.

فرنقی زاد با اشاره به اینکه لازم است ارتباط با مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دریافت اطلاعات و اخبار، از مسیر روابط عمومی ها صورت گیرد، افزود: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی یک ضرورت است.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تمایلی به دخالت در فعالیتهای بخش خصوصی حوزه ICT در این وزارتخانه وجود ندارد، افزود: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از فعالان بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ و فعالیت های رسانه ای ، در نهایت باید به نفع مردم باشد، گفت: بیان نقاط ضعف، قوت و تمام زوایای آنچه در فضای مجازی در حال وقوع است، می تواند سبک زندگی را تحت تاثیر قراردهد و منجر به افزایش آگاهی آحاد جامعه شود.

در ادامه جلسه خبرنگاران به بیان پیشنهادها و انتقادهای خود پرداختند که از جمله آنها، می توان به فراهم کردن سایت و اپلیکیشن های خبری برای نمایشگاه های حوزه ICT ،گزارش لحظه به لحظه حضور متخصصان و مدیران این عرصه، پاسخ گویی بیشتر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل سوالات خبرنگاران، برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح تخصصی، عمومی و دانش آموزی در نمایشگاه و برخورداری از اینترنت رایگان درفضای نمایشگاهی، اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 16:00

افزودن دیدگاه جدید