کد مطلب: 

182339

ارایه یک ماه ترافیک رایگان در جشنواره پاییزی شاتل‌لند

امکان استفاده ویژه از خدمات وب‌سایت «شاتل‌لند» و وب‌سایت‌های زیرمجموعه آن شامل www.cup.ir و www.techshot.ir به مناسبت جشنواره پاییزی شاتل‌لند با شرایط استثنایی و ویژه برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل فراهم شد.
ارایه یک ماه ترافیک رایگان در جشنواره پاییزی شاتل‌لند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، در این جشنواره، ترافیک مصرف شده سرویس اینترنت پرسرعت در وب‌سایت‌های گفته شده، از اول تا ٣٠ آذر ماه سال ١٣٩۴ به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

گفتنی است، وب‌سایت تک‌شات از وب‌سایت‌های جدید سرزمین شاتل (شاتل‌لند) است که با ارایه جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای فناوری پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی است. این وب‌سایت شامل بخش‌های جذابی همچون آخرین ویدیوها و تازه‌های دنیای فناوری، رادیو تک‌شات، جدیدترین اخبار گیم و سرگرمی، پوشش زنده کنفرانس‌ها و مقایسه گجت‌ها برای دوست‌داران این حوزه است.

پایگاه خبری تحلیلی کاپ نیز از بخش‌های ویژه وب‌سایت شاتل‌لند است که تازه‌های دنیای ورزش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تازه‌ترین ویدیوهای دنیای ورزش، برگزاری مسابقات کارشناسی نتایج لیگ برتر فوتبال ایران، پیشخوان مطبوعات و تفسیرهای خبری از جذاب‌ترین بخش‌های این وب‌سایت به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات محتوایی مختلف عرضه شده در شاتل‌لند، تک شات، کاپ و ... امکانات و خدمات آن می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.shatelland.com مراجعه کنند.

اطلاعات بیشتر درباره شهرهای تحت پوشش این جشنواره از طریق سایت www.shatelland.com یا https://my.shatel.ir در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 13:54

افزودن دیدگاه جدید