کد مطلب: 

182316

با گوشی فلای تاندر ۳، هوشمندی را ارزان بخرید!

افراد زیادی هستند که دوست دارند تا یک موبایل اندرویدی داشته باشند اما با توجه به بهای نسبتا زیاد این گوشی‌ها که در مدل‌های پر امکانات، بیشتر هم می‌شود، سمت این محصولات هوشمند نمی‌روند. اما برخی کمپانی‌ها، اقدام به تولید کالاهایی مقرون به صرفه می‌کنند که در برابر بهای عرضه شده، امکانات مناسبی دارد.
با گوشی فلای تاندر ۳، هوشمندی را ارزان بخرید!

به گزارش سیتنا، یکی از بهترین گوشی‌ها در این بخش را می‌توان فلای تاندر۳ عنوان کرد، محصولی اندرویدی که از مشخصاتی قابل قبول بهره برده و نیاز اکثر کاربران را برآورده می‌کند. این گوشی ۴.۵ اینچی دارای وضوح تصویر ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل بوده و طراحی و جنس بدنه آن بسیار دوست داشتنی است.

در بخش سخت‌افزار این موبایل،‌ از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک استفاده شده و به همین خاطر امکان اجرای اکثر برنامه‌ها و حتی بازی‌ها نیز به خوبی برای آن فراهم شده است.

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، تاندر۳ باز شما را در این قسمت یاری خواهد کرد و با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی که امکانات مناسبی را در کنار خودش می‌بیند، شریک لحظه‌های شادی شما خواهد بود. فوکوس لمسی، عکاسی به صورت پانوراما، تشخیص چهره، HDR‌ و... از جمله امکاناتی است که شاید در هیچ محصولی با این رنج قیمتی مشاهده نشود. ضمن اینکه فلاش LED در محیط‌های تاریک به کمک عکاس آمده و منظره‌ای روشن را برای وی شکار می‌کند  و با دوربین جلویی می‌توانید عکس‌های سلفی بگیرید.

تاندر۳ توانایی فعالیت در شبکه پر سرعت 3G را نیز داراست و به صورت هم‌زمان می‌توانید از دو سیم کارت بر روی آن بهره بگیرید. ضمن آنکه حافظه داخلی دستگاه تا ۳۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی ارتقا یافته و باتری ۱۶۵۰ میلی‌آمپری توانایی روشن نگاه داشتن دستگاه را برای ساعاتی طولانی داراست.

این محصول خوش قیمت فلای، هم اکنون در فروشگاه‌های کشور و با گارانتی رسمی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری فلای در ایران عرضه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 17:24

افزودن دیدگاه جدید