کد مطلب: 

182311

"مهدی محتشمی" قائم مقام وزیر ارتباطات در امور بین‌الملل شد (+سوابق بین المللی)

طی حکمی از سوی دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهدی محتشمی به سمت " قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل منصوب شد.
"مهدی محتشمی" قائم مقام وزیر ارتباطات در امور بین‌الملل شد (+سوابق بین المللی)

به گزارش سیتنا، در متن این حکم که به امضای دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده، آمده است:

"از آنجائیکه حوزه ارتباطات و روابط بین‌الملل از جایگاه ویژه‌ای در توسعه همکاری‌های بین کشورها برخوردار است و فعالان این حوزه تلاش می‌نمایند تا با اتخاذ ساز و کارها و تدابیر نو ، گسترش و تعمیق مناسبات به تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور تامین حداکثری منافع ملی و صیانت از آن بپردازند و نظر به اینکه تعامل موثر و سازنده با جهان  یکی از راهبردهای دولت یازدهم می‌باشد ؛ ضرورت دارد بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در تاسی از این مهم تلاش وافری برای توسعه روابط بین‌المللی و کشورهای هدف را معمول نماید. لذا نظر به تعهد ، تخصص و سوابق ارزشمند جناب عالی در این حوزه به موجب این حکم به سمت " قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل منصوب می‌شوید تا با گسترش روابط دو جانبه در ماموریت‌های این وزارتخانه با کشورها و اهتمام جدی در فعال تر نمودن کمیسیون‌های مشترکی که وزارت ارتباطات مسئولیت آنها  را به عهده دارد بتوانیم گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

انتظار می‌رود با اتکال به قادر متعال و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های وزارت متبوع و همکاری تمامی معاونت‌ها ، شرکتها و سازمانهای تابعه  و در راستای سیاست‌های رئیس محترم جمهور و دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و آبادنی ایران اسلامی گام‌های موثری بردارید.

مزید توفیقات روزافزونتان را ازدرگاه ایزد منان در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله مسئلت می‌نمایم".

گفتنی است؛ مهدی محتشمی، مدیرکل سابق روابط اقتصادی دوجانبه و مدیرکل سابق آمریکای وزارت خارجه و سفیر سابق ایران در کشورهای اتریش و یونان است که با حضور محمود واعظی در وزارت ارتباطات، به سمت مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون های مشترک این وزارت منصوب شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 10:27

افزودن دیدگاه جدید