کد مطلب: 

182295
رایتل طرح‌های ویژه‌ی اربعین را معرفی کرد؛

بهره‌مندی از به‌صرفه‌ترین بسته‌های ارتباطی رایتل در عتبات عالیات

با توجه به افزایش میزان سفرهای زیارتی در ماه صفر و به‌خصوص ایام اربعین حسینی، رایتل برای مسافرین سرزمین کربلا و مشترکین خود در این ایام تعرفه تشویقی در نظر گرفته است.
بهره‌مندی از به‌صرفه‌ترین بسته‌های ارتباطی رایتل در عتبات عالیات

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، خبر داد: با توجه به افزایش میزان سفرهای زیارتی در ایام اربعین حسینی این اپراتور برای زایرین کشور عراق در این ایام تعرفه تشویقی در نظر گرفته است که علاوه بر امکان خرید سیم‌کارت رایتل با بسته آغازین ویژه ، امکان خرید بسته‌های مصرفی به هنگام رومینگ در کشور عراق نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

بر اساس این خبر در طرح مذکور، سیم‌کارت اعتباری رایتل با همان قیمت همیشگی 20 هزار تومان به همراه بسته آغازین ویژه ایام صفر و اربعین حسینی با امکان 20 دقیقه تماس صوتی رایگان با اعتبار 60 روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین امکان خرید و استفاده از بسته‌های مصرفی دیتا و بسته مصرفی تماس و پیامک برای تمامی مشترکین رایتل نیز در این ایام وجود دارد.

بسته مصرفی تماس و پیامک دارای 20 دقیقه مکالمه از عراق به مقصد ایران و یا تماس دریافتی از ایران و یا تماس ورودی یا خروجی در عراق به همراه 10 پیامک بوده که قیمت آن 20 هزار تومان است.

همچنین این اپراتور دو بسته مصرفی دیتا شامل 100 مگابایت اینترنت قابل استفاده در کشور عراق به قیمت 35 هزار تومان و 200 مگابایت اینترنت قابل استفاده در عراق به قیمت 50 هزار تومان ارایه نموده است.

گفتنی است تماس صوتی شامل تماس خروجی در داخل کشور عراق، تماس با ایران و تماس دریافتی در عراق است.

لازم به ذکر است خرید سیم‌کارت ویژه اربعین از طریق وب سایت و فروشگاه های رایتل و نمایندگی‌هی فروش رایتل در سراسر کشور امکان‌پذیر است. علاوه بر این بسته های مصرفی از طریق فروشگاه های رایتل، مدیریت حساب، کد دستوری و سامانه پیامکی برای مشترکین رایتل قابل خرید و فعال‌سازی خواهد بود.

شایان ذکر است برای سیم‌کارت‌های دیتای رایتل تنها بسته‌های مصرفی اینترنت قابل استفاده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-23 10:18

افزودن دیدگاه جدید