کد مطلب: 

182282

خرید ناشیانه گیفت کارت دردسر ساز شد

عاملان برداشت غیر مجاز 30میلیون ریالی از حساب شهروند مشهدی شناسایی و دستگیر شدند.
خرید ناشیانه گیفت کارت دردسر ساز شد

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی، گفت: در پی ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز 30میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند مشهدی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی ردی پای متهم را در شهر اردبیل شناسایی و او را به پلیس فتا احضار کردند.

وی ادامه داد: متهم که مردی 26 ساله بود در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه برداشت از حساب شاکی بود که در ادامه در مواجهه با ادله دیجیتالی لب به اعتراف گشود اظهار داشت اطلاعات حساب بانکی را همدست وی در مشهد در اختیارش قرار داده و وی فقط حساب شاکی را خالی کرده است.

سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: همدست وی با هماهنگی قضایی دستگیر که این فرد در بازجوئی های به عمل آمده عنوان داشت در مغازه دوستم بودم وقتی دیدم مشتری مغازه دوستم اطلاعات کافی در رابطه با خرید گیفت کارت ندارد با گرفتن مشخصات حساب وی و یادداشت آن، اطلاعات حساب شاکی را در اختیار دوستم در شهر اردبیل قرار دادم تا با شراکت وی حساب شاکی را خالی کنیم.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی خاطر نشان کرد: رمز دوم در مبادلات الکترونیکی و خرید های اینترنتی مانند رمز گاو صندوق شماست در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته تا با مخاطرات بعدی مواجه نشوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-22 17:39

افزودن دیدگاه جدید