کد مطلب: 

182215
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با سیتنا:

دانشکده‌ پست و مخابرات یکی از مهمترین اهرم‌های تربیت نیروی انسانی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: دانشکده‌ی علمی - کاربردی پست و مخابرات نیز یکی از مهمترین اهرم‌های تربیت نیروی انسانی در حوزه‌ی ICT به شمار می رود که تیم جدید مدیریتی ما از ترم گذشته آغاز به کار کردند.
دانشکده‌ پست و مخابرات یکی از مهمترین اهرم‌های تربیت نیروی انسانی است

دکتر محمود واعظی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیتنا و در پاسخ به این سوال که برای تربیت نیروی انسانی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات چه تدابیری اندیشیده اید؟ گفت: برای تربیت نیروی انسانی در این بخش، تشکیل و حمایت از گروه‌های کاربردی در موضوعات تخصصی حوزه‌ی ICT را در اولویت قرار دادیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: علاوه بر آن، جوان سازی مجموعه‌ی مدیریتی در وزارت ICT و شرکت‌های تابعه را در دستور کار داشتیم که با این جوان سازی طبیعتا نیروی انسانی با سطح اطلاعات بروز در این مجموعه وارد شد.

واعظی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با کمک به شرکت‌های دانش بنیان به نوعی به تربیت نیروی انسانی همت گمارده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: به نظر می رسد که در حال حاضر در داخل کشور و در حوزه‌ی ICT حمایت‌های خوبی به عمل آمده است و در این راستا، شرکت‌های دانش بنیان بسیاری تشکیل شده‌اند که باعث تربیت و توسعه‌ی نیروهای کارآمد در این حوزه شده است.

دکتر واعظی اظهار داشت: دانشکده‌ی علمی - کاربردی پست و مخابرات نیز یکی از مهمترین اهرم‌های تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه به شمار می رود که تیم جدید مدیریتی ما از ترم گذشته آغاز به کار کردند.

واعظی ادامه داد: ما برای ترم جدید نیز کمک شایانی به دانشکده کرده‌ایم و امیدوارم با یاری خداوند متعال و تلاش تیم مدیریتی این دانشکده، نهایتا بتوانند با نقش موثری به تربیت نیروی انسانی همت بگمارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-20 12:49

افزودن دیدگاه جدید