کد مطلب: 

182204

توزیع گذرنامه زائرین عتبات عالیات با پست پیشتاز

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گذرنامه زائرین عتبات عالیات را در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از سرویس پست پیشتاز توزیع می نماید.
توزیع گذرنامه زائرین عتبات عالیات با پست پیشتاز

به گزارش سیتنا، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و افزایش سفرهای زیارتی به کربلای معلی،شرکت پست جمهوری اسلامی ایران براساس توافقات صورت گرفته، طی تمهیدات خاص به صورت پیشتاز گذرنامه های زائرین را در سطح کشور توزیع می نماید.

در همین ارتباط، مجموعه پست کشور با بسیج تمامی نیروها و امکانات بخش اجرایی خود مراحل آماده سازی ، رهسپاری و توزیع گذرنامه ها را انجام داده و با استفاده از سریع ترین سرویس پستی به دست زوار می رساند.

انجام این خدمت نیابتی که در راستای تامین آسایش، آرامش و رضایتمندی مشتریان صورت گرفته جلوگیری از افزایش ترددهای هموطنان، اتلاف وقت و هزینه آنها و آلودگی زیست محیطی را موجب می گردد.

به دلیل حساسیت بالای مدرک گذرنامه از آنجایی که این مهم فقط به مالک اصلی و در محل سکونت به گیرنده تحویل می گردد از شهروندان درخواست می گردد تا کد پستی ده رقمی و آدرس دقیق محل دریافت گذرنامه خود را به هنگام ثبت نام ارایه نموده  تا روند توزیع آن در نهایت سرعت و دقت صورت گیرد.

شایان ذکر است از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 2 میلیون و یکصد و هجده هزار فقره گذرنامه تحویل شبکه پستی گردیده و توزیع شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-19 00:20

افزودن دیدگاه جدید