کد مطلب: 

182129

انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در اینترنت

رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی از طریق شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در اینترنت

به گزارش سیتنا، سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی دال بر انتشار تصاویر شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به انجام  این‌کار  می‌نماید.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد فردی اقدام به ایجاد این پروفایل‌ها و انتشار تصاویر شخص شاکی بدون اطلاع وی نموده، که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت فرد متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان ادامه داد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این‌کار را انتقام‌جویی از شاکی، اظهار کرد.

سرهنگ رجبلی خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.
وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می نماید از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و  مکالمه را ادامه ندهند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-14 18:30

افزودن دیدگاه جدید