کد مطلب: 

182078

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

آسیاتک در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، برای چهارمین سال متوالی به عنوان سازمان پیشرو در کیفیت؛ موفق به دریافت تندیس برنزین و لوح تقدیر به خاطرارایه خدمات باکیفیت اینترنت پرسرعت ADSL2+ در کشور شد.
آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، آسیاتک تنها شرکت حوزه ICT کشور بود که تندیس برنزین و لوح تقدیر به پاس ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ دریافت کرد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک با تکیه بر مفهوم مشتری مداری و ارائه خدمات برتر به عنوان ارزش جاری در سازمان طی سال های گذشته نسبت به اجرای مدل های ملی و بین المللی اقدام و در این راستا، شرکت در جایزه ملی کیفیت بصورت سالانه مد نظر این شرکت می باشد. شرکت آسیاتک طی 4 سال گذشته از دستیابی به سطح اهتمام به کیفیت در سال اول تا دریافت تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت در سال چهارم براساس ارزیابی های انجام شده توسط دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتقا یافته است.

در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ تندیس برنزین و لوح تقدیر ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+، به آسیاتک اعطاء شد.

در این همایش که هرسال از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار می شود، عملکرد سازمان‌های متقاضی با توجه به طراحى، تولید، عرضه محصول و ارائه خدمات با توجه به معیارهای مدل EFQM ( در سطوحی که برای تعیین آنها ارزیابی همه جانبه و کاملی از فعالیت‌های عملیاتی و کیفی سازمان در ارتباط با محصول از جمله پایداری تولید و خدمات آن مطابق با نیازمندی‌های مشتریان و سایر ذینفعان انجام می‌شود.) مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

گفتنی است در این دوره از ارزیابی، شرکت های ارتباطات سیار، مخابرات استان تهران، مخابرات استان خراسان رضوی، مخابرات استان اصفهان و شرکت مبین نت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-11 14:40

افزودن دیدگاه جدید