کد مطلب: 

182072

نمایشگاه مطبوعات با ازدحام شدید جمعیت مواجه شد

چهارمین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با ازدحام شدید بازدیدگنندگان مطبوعات و رسانه‌ها مواجه شد.
نمایشگاه مطبوعات با ازدحام شدید جمعیت مواجه شد

به گزارش سیتنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، از حدود ساعت ١١صبح و همزمان با نزدیک شدن به نشست خبری سخنگوی دولت در نمایشگاه مطبوعات، شبستان مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شاهد ازدحام مردم و خبرنگاران است.

اگرچه روز چهارم نمایشگاه مطبوعات درمیانه هفته قرار گرفته است و بسیاری از شهروندان به دلیل مشغله‌های کاری هنوز نتوانسته‌اند وقت خود را برای بازدید از نمایشگاه تنظیم کنند، و باوجود بارانی بودن هوا، فضای مصلای تهران و راهروها و غرفه‌های نمایشگاه از ازدحام بازدید‌کنندگان پر شده و امروز نمایشگاه با استقبال عمومی مواجه است.

حضور پرشور مخاطبان در نمایشگاه به غیر از بازدید از غرفه نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، شامل اجتماع علاقمندان در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی متنوعی است که در سالن‌های مختلف نمایشگاه برپا می‌شود.

با توجه به استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان از بیستمین و یکمین نمایشگاه مطبوعات در ۴ روز کاری هفته، انتظار میرود طی روزهای آینده علی‌الخصوص در دو روز پایانی که برای بسیاری از شهروندان، روز تعطیل محسوب می‌شود، شاهد حضور گسترده‌تر بازدیدکنندگان نمایشگاه باشیم.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» از تاریخ ١۶ تا ٢٢ آبان ماه ٩۴ با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-10 22:47

افزودن دیدگاه جدید