کد مطلب: 

182015

حضور موفق ثامن ارتباط عصر در نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش (ITE) با هدف توسعه کسب‌وکار در دوران پساتحریم و ایجاد بسترهای لازم برای کسب سهم ایران در بازار منطقه‌ای در هفته اول آبان ‌ماه توسط مرکز فابا در محل مجتمع نمایشگاهی تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار شد.
حضور موفق ثامن ارتباط عصر در نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

به گزارش سیتنا، ولی ا... سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در اولین روز از برگزاری نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه شرکت ثامن ارتباط عصر از نزدیک با فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند و با مدیرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر به گفتگو پرداخت.

دکتر بیات، رئیس مرکز فابا نیز ضمن حضور در غرفه شرکت ثامن ارتباط عصر، از حضور فعال و پرشور شرکت ثامن ارتباط عصر در اولین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش تقدیر و تشکر نمودند.

در این رویداد سه‌روزه شرکت‌کنندگانی چون بانک‌ها، شرکت‌های داخلی و خارجی، سفرا، نهادهای حاکمیتی، نمایندگان کشورها و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه "استارت‌آپ‌ها" در بخش‌های متنوع چون افتتاحیه، اختتامیه، نشست‌ها و سمینارهای تخصصی حضور یافتند.

نمایشگاه Iran Transaction Exhibition  شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری، بانک‌ها، پرداخت الکترونیکی، صنایع مالی، نهادهای ارائه‌دهنده خدمات همگانی حضور یافته و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قراردادند.

در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی، پلیس فتا، شهرداری تهران، مرکز همکاری‌های فناوری‌ و نوآوری ریاست‌ جمهوری و شرکت ثامن ارتباط عصر به‌عنوان حامیان راهبردی این رویداد حضور یافتند.

لازم به ذکر است شرکت ثامن ارتباط عصر به‌عنوان یکی از حامیان این رویداد با حضور پررنگ خود و ارائه بیش از 12 عنوان از محصولات خود در حوزه بانکداری، به‌عنوان یکی از ده شرکت برتر نمایشگاه معرفی گردید.

در پایان و در روز اختتامیه این همایش و نمایشگاه، از مهندس فرخ به‌عنوان مدیرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر و حامی طلایی این رویداد با اهداء تندیس قدردانی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-07 21:05

افزودن دیدگاه جدید