کد مطلب: 

181997

بانک اطلاعاتی محصولات فناورانه صادراتی کشور راه‌اندازی می‌شود

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات، طرح شناسایی توانمندی‌های فناورانه صادراتی را عملیاتی می‌کند.
بانک اطلاعاتی محصولات فناورانه صادراتی کشور راه‌اندازی می‌شود

به‌ گزارش سیتنا، در راستای حمایت از توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات محصولات دانش ‌بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد طرح شناسایی توانمندی‌های فناورانه صادراتی را از طریق جمع‌آوری اطلاعات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور در تمامی حوزه‌های فناوری و ارزیابی و پایش این اطلاعات، اجرا و بانک اطلاعاتی قابل استنادی را در راستای معرفی توانمندی‌های فناورانه صادراتی ایجاد کند.

بنا به این گزارش این بانک اطلاعاتی، جامع و ملی خواهد بود و در قالب یک پورتال پویا، جهت معرفی ظرفیت‌های کشور و بازاریابی بین‌المللی محصولات فناورانه بصورت رسمی در دسترس مخاطبین داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

این پورتال قابلیت ارائه اطلاعات به چهار زبان، دسته‌بندی و جستجو بر اساس حوزه فناوری و زیرحوزه‌های اصلی، نمایش عکس و فیلم، اطلاعات فنی محصولات و کاربردهای آن، گزارش‌گیری و چاپ اطلاعات به زبان دلخواه را خواهد داشت.

«بانک اطلاعاتی جامع محصولات فناورانه صادراتی کشور» به عنوان مرجعی برای شناسایی محصولات صادراتی دانش‌‌بنیان کشور، مورد استفاده نهادهای سیاست‌گذار و برنامه‌ریز کشور است و در اختیار کلیه نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور و شرکت‌های مدیریت صادرات منتخب، جهت بازاریابی در کشورهای هدف صادرات قرار خواهد گرفت.

بر همین اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور دعوت بعمل می‌آورد تا با مراجعه به آدرس www.hitechexport.ir اطلاعات محصولات شرکت را که سابقه صادراتی یا ظرفیت صادراتی مناسبی دارند، در سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-06 23:13

افزودن دیدگاه جدید