کد مطلب: 

181993
عضو ارشد کابینه دولت تدبیر و امید، یادآوری کرد:

رفع تمامی تحریم های مالی، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده

وزیر ارتباطات با ابراز امیدواری نسبت به رفع تمامی تحریم های مالی ، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده، گفت: انشاالله سال آینده شاهد رفع مشکلات و رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.
رفع تمامی تحریم های مالی، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در نماز جمعه شهرستان‌های گچساران و باشت، حضور یافت.

واعظی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، در سخنانی با ابلاغ سلام گرم رییس جمهور و هیات دولت به مردم خوب استان به ویژه شهرستان های گچساران و باشت، گفت: در شورای اداری شهرستان از نزدیک با مسایل و مشکلات آشنا شده و جهت بهبود وضعیت اینترنت، مخابرات و دولت الکترونیکی در این دو شهرستان 20 میلیارد تومان اختصاص داده شد تا آنچه مربوط به توسعه زیرساخت های این دو شهرستان است محقق شود.

وزیر ارتباطات با تاکید بر این که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ساماندهی زیرساخت های ارتباطی به جد دنبال می شود، از عزم دولت در برگزاری پر شور انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی ها در صدد هستیم در صورت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی زمینه های انجام آن فراهم شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش پهنای باند استان، اظهار داشت: امیدواریم آنچه مد نظر مسوولان استان به ویژه این دو شهرستان را در شان مردم خوب آن انجام داده و خدمتگزاری کنیم.

دکتر واعظی با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای حوزه ICT استان، خاطر نشان کرد: امیدواریم علاوه بر حوزه ICT استان در دیگر بخش ها در دولت گام های مثبت و رو به جلو برداشته شود.

وزیر ارتباطات همچنین در بخش دیگر سخنان خود، حیات دولت را منوط به حمایت مردم برشمرد و گفت: دولت متعلق به مردم است و تلاش خود را جهت خدمتگزاری و رفع مشکلات داخلی و خارجی به کار می بندد.

وی در ادامه با تقدیر از راهنمایی های مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای ادامه داد: دولت توانست با هدایت مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان خود در تیم مذاکره کننده هسته ای و حمایت ملت، آنچه حقوق ملت در زمینه فناوری هسته ای بود را حفظ کند.

وزیر ارتباطات با ابراز امیدواری نسبت به رفع تمامی تحریم های مالی ، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده گفت: انشاالله سال آینده شاهد رفع مشکلات و رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی ایران را بازیگر موثری در سطح منطقه و جهان برشمرد و گفت: امروزه ایران به عنوان بخشی از راه حل مشکلات منطقه در مسایل بین المللی نقش آفرینی می کند و امیدواریم بتواند به ایجاد همبستگی بیشتر در بین کشورهای اسلامی دست یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-06 22:41

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
سلام آقای وزیر بهتر نیست به این وضعیت نابسامان آی تی و مخابرات کشور بپردازد؟ مگر ایشان سخنگوی وزیر خارجه هستند؟ لطفا کمتر مزاح بفرمایند!!!
ارسال شده توسط حسین در 16 آبان 94 - 08:56

افزودن دیدگاه جدید