کد مطلب: 

181992
واعظی در شورای اداری شهرستان‌های گچساران و باشت:

شرکت‌های FCP مشکل تلفن ثابت در کشور را برطرف می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با توجه به ارایه‌ی پروانه‌ی FCP به هفت اپراتور، امیدواریم مشکل تلفن ثابت در سراسر کشور برطرف شود.
شرکت‌های FCP مشکل تلفن ثابت در کشور را برطرف می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیتنا، شورای اداری دو شهرستان گچساران و باشت با حضور وزیر فناوری و اطلاعات و ارتباطات و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولین این دو شهرستان در سالن آموزش شرکت نفت گچساران برگزار شد.

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات در این نشست با اشاره به سرمایه گذاری 14 میلیارد تومانی در این استان در دو سال اخیر، گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال 20 میلیارد تومانی توسط بخش دولتی و خصوصی دیگر در این دو شهرستان سرمایه گذاری کنیم.

وزیر ارتباطات با تاکید بر این که دولت متعلق به همه است، اظهار داشت: تمام اعضای کابینه خدمتگزار مردم هستند و در دو سال گذشته کوشیدند به ساماندهی وضعیت کشور در داخل و خارج اقدام کنند.

دکتر واعظی در ادامه با تقدیر از رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری در مسایل کلان مملکت، خواسته رییس جمهور را انجام امور با هدایت و هماهنگی ایشان دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا دولت در این مدت کوشید مشکلاتی که از گذشته باقی مانده است را برطرف و به ویژه در بین قوای سه گانه وحدت و همدلی ایجاد کند.

وی با اشاره به مساله تحریم ها و قطعنامه های شورای امنیت نیز، افزود: دولت توانست با هدایت مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان خود در تیم مذاکره کننده هسته ای و حمایت ملت، آنچه حقوق ملت در زمینه فناوری هسته ای بود را حفظ کند.

وزیر ارتباطات با ابراز امیدواری نسبت به رفع تحریم ها تا دو ماه آینده گفت: انشاالله سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کشور بوده و نتیجه آن را در بهبود معیشت مردم خواهیم دید.

وی در ادامه از تغییر تصویر ایران در عرصه بین الملل خبر داد و گفت: امروز دیگر اسلام هراسی و ایران ستیزی در دنیا مطرح نیست بلکه ایران به عنوان بخشی از راه حل مشکلات منطقه در مسایل بین المللی نقش آفرینی می کند.

دکتر واعظی با تاکید بر این که نگاه دولت به استانهای کمتر توسعه یافته توجه بیشتر است؛ ادامه داد: امیدواریم با کمک یکدیگر استان کهکیلویه و بویر احمد بیش از پیش توسعه یابد.

وی در این خصوص به تلاش در توسعه زیرساخت ها و دولت الکترونیک در این استان اشاره کرد و گفت: علاقه مندیم در این استان با توجه به فارغ التحصیلان حوزه مخابرات، اینترنت، فناوری اطلاعات، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دکتر واعظی با اشاره به اتصال 18 روستا به اینترنت ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال 78 روستای دیگر نیز به اینترنت متصل شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-06 22:27

افزودن دیدگاه جدید