کد مطلب: 

181972
/با گذشت نزدیک به دو ماه از ارتقاء پروانه‌ رایتل به نسل چهارم/

امکان دسترسی به 4G رایتل در تهران و کرج؛ بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت و پرداخت هزینه اضافی

نزدیک به گذشت دو ماه پس از ارتقاء پروانه‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم، هم اینک مشترکان این اپراتور در تهران و کرج می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات نسل چهارم این اپراتور بهره برند.
امکان دسترسی به 4G رایتل در تهران و کرج؛ بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت و پرداخت هزینه اضافی

به گزارش خبرنگار سیتنا، در متن پیامکی که رایتل برای مشترکانش ارسال کرده، آمده است: "اینک 4G رایتل در شهرهای تهران و کرج، بدون نیاز به تعویض سیم کارت و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، کافی است دستگاه شما قابلیت استفاده از 4G را داشته باشد".

گفتنی است؛ دکتر علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در مراسم رونمایی از ارتقاء پروانه‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم در نهم شهریور ماه سال جاری، گفته بود: در کمیسیون تنظیم مقررات به رایتل اجازه داده شد به نسل 4 یا LTE ارتقا پیدا کند و برای شروع کار در شهرهای تهران، کرج و کیش شبکه راه‌اندازی کند و در ادامه همه‌ی کشور را تحت پوشش قرار دهد.

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات هم در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم، خاطرنشان ساخته بود: اپراتور سوم در حوزه ارائه‌ی خدمات 3G اولین اپراتوری بود که در ایران به فعالیت پرداخت و عملا آشنایی مردم ایران با 3G از طریق رایتل اتفاق افتاد. نکته‌ی جالب آنکه به نظر می‌رسد تقریبا تمام کسانی که از دیتای این اپراتور استفاده می‌کنند از وضعیت این خدمات راضی هستند.

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل هم با اشاره به ارتقای پروانه اپراتور رایتل به نسل چهارم موبایل مبتنی بر فناوری LTE تاکید کرده بود: در حال راه‌اندازی نسل چهارم در تهران، کرج و کیش هستیم و تا پایان سال 500 سایت LTE در 15 شهر اصلی کشور فعال خواهد شد و 500 هزار مشترک را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

حال به نظر می‌رسد وعده مدیران رایتل محقق شده و هم اینک مشترکان این اپراتور در تهران و کرج می‌توانند از سرویس نسل چهارم این اپراتور استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-04 01:28

دیدگاه‌ها

تصویر محمد امین
شهریار,یوسف آباد صیرفی,مسکن مهر ثامن الامه,اینجا تری جی نیست,لطفن تحت پوشش قرار دهید,
ارسال شده توسط محمد امین در 20 آبان 94 - 15:24
تصویر پدرام
سلام خوب مناطق تحت پوشش 4gکجاهست الان؟
ارسال شده توسط پدرام در 14 آبان 94 - 12:40

افزودن دیدگاه جدید