کد مطلب: 

181927

صادرات 15 میلیونی گوشی های هوشمند ال جی در سه ماهه سوم 2015

لوازم خانگی و تهویه مطبوع بازار چالش‌برانگیز تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند را جبران کردند.
صادرات 15 میلیونی گوشی های هوشمند ال جی در سه ماهه سوم 2015

به گزارش سیتنا، شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز در بخش‌های لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه مطبوع حاشیه سود عملیاتی عالی خود را اعلام کرد. این سود برای سه‌ماهه سوم سال 2015 به میزان 124.8 میلیارد وون (معادل 106.76 میلیون دلار آمریکا) بوده است. با توجه به افزایش فشار رقابتی در دو بخش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون، فروش سه‌ماهه سوم ال‌جی با افزایش به 14.03 تریلیون (12 میلیارد دلار) در حدود 0.7 درصد نسبت به سه‌ماهه دوم صعود داشته است. همچنین سود عملیاتی نسبت به سه‌ماهه قبلی به 294 میلیارد وون (251.5 میلیون دلار) افزایش داشته است. 

شرکت صوتی و تصویری ال‌جی، به دلیل فروش خوب تلویزیون‌های UHD و OLED در بازارهایی نظیر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و کشورهای مشترک‌المنافع درآمد 4.29 تریلیون وونی (معادل 3.67 میلیون دلار) که افزایشی 9 درصدی در نسبت به سه ‌ماهه قبل دارد را اعلام کرد.

همچنین به دلیل بهبود در ساختار ترکیب و هزینه محصولات سودآوری در این سه‌ماهه بیشتر شده است. با رویه افزایش تقاضای تلویزیون در جهان، ال‌جی در نظر دارد با افزایش تمرکز بازاریابی در بخش‌های تلویزیون‌های ممتاز و بهینه سازی هزینه ها سودآوری خود را تقویت کند.

شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی از صادرات 14.9 میلیون گوشی همراه هوشمند، 6 درصد افزایش نسبت به سه‌ماهه قبلی خبر می‌دهد. بر خلاف 12 درصد افزایش در آمریکای شمالی، درآمد کلی 3.38 تریلیون وون (معادل 2.89 دلار آمریکا) که 7 درصد کاهش نسبت به سه‌ماهه قبلی و 21 درصد نسبت به سال قبلی است کاهش یافته است که به دلیل کاهش تقاضا برای محصولات رده بالا و پیشرفته در کره جنوبی بوده است. ال‌جی امیدوار است با ارائه گوشی‌های هوشمند V10 پیشرفته و Nexus 5X با قیمت مناسب در سه‌ماهه چهارم سال  سبد محصولی موبایل را بهبود بخشد.

شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی سه‌ماهه عالی با 4 درصد افزایش در فروش با 4.15 تریلیون وون (معادل 3.55 میلیارد دلار) و سود عملیاتی 245.6 میلیارد وون (معادل 210.1 میلیون دلار) داشته است که افزایشی 420 درصدی نسبت به سه‌ماهه مشابه در سال قبل به شمار می‌رود. سود عملیاتی برای یخچال‌ها به دلیل فروش بالای مدل‌های پریمیوم در آمریکای شمالی و کره در حالی بیشتر شده بود که سیستم منحصر به فرد Twin Wash حاشیه سود کسب و کار ماشین لباسشویی این شرکت را افزایش داده بود. نتایج سه‌ماهه چهارم احتمالاً تحت تأثیر تغییرات فصلی و تغییر ناخواسته نرخ ارز قرار خواهد گرفت.

شرکت قطعات اتومبیل ال‌جی در نتیجه رشد کسب و کار infotainment  نسبت به سه‌ماهه قبل با 478.6 میلیارد وون (معادل  409.41 میلیون دلار) افزایش 6 درصدی را تجربه کرد. کاهش تقاضا که به سبب بازارهای نوظهور در روسیه و مالزی به وجود آمده است بر روی درآمدهای مهندسی خودرو در این سه‌ماهه اثرگذار بود. سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه ماشین‌های برقی و قطعات الکترونیکی ماشین‌های خودکار کاهش کمی داشته است. در آینده، ال‌جی انتظار دارد تا مسائل اخیر مربوط به اتومبیل‌های دیزلی اثر مثبتی بر روی بازار خودروهای الکتریکی و قطعات الکترونیکی اتوماتیک بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-02 10:44

افزودن دیدگاه جدید