کد مطلب: 

181893

حضور فعال برندهای مطرح فرانسوی در نمایشگاه ITE 2015 تهران

نمایندگانی از شرکت‌های Gemalto، Famoco و Ingenico ، به عنوان شرکای تجاری مجموعه شرکتهای اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)، مبناکارت آریا و خدمات مبنا فرتاک آریا در نمایشگاه ITE 2015 تهران حضور یافتند.
حضور فعال برندهای مطرح فرانسوی در نمایشگاه ITE 2015 تهران

به گزارش خبرنگار سیتنا، تعدادی از شرکتهای بین‌المللی مطرح و پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک، به عنوان شرکای تجاری مجموعه شرکتهای اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)، مبناکارت آریا و خدمات مبنا فرتاک آریا در نمایشگاه ITE 2015 تهران که توسط مرکز فابا از 4 تا 6 آبان‌ماه 1394 در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد، حضوری فعال داشتند.

با توجه تصویب برجام و لزوم آمادگی شرکتها و بانکها در دوران پساتحریم به تکنولوژی‌های نوین، نمایندگانی از شرکت‌های Gemalto، Famoco و Ingenico به دعوت و مشارکت مجموعه شرکت‌های اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)، مبناکارت آریا و خدمات مبنا فرتاک آریا طی دوره برگزاری این نمایشگاه و همایشهای جانبی با حضور در تهران ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

شرکت Gemalto به عنوان یکی بزرگترین تولید کنندگان انواع کارتهای هوشمند، مغناطیسی و مخابراتی (سیم‌کارت) علاوه بر مشارکت فعال در بخش نمایشگاهی، توسط خانم کریستل توریل مدیر منطقه خاور میانه و آفریقا، در روز اول و دوم همایش‌هایی نیز در خصوص نو‌آوری‌ها و محصولات نوین خود برگزار نمود.

محصول X100 شرکت Famoco نیز در این نمایشگاه عرضه شد. این محصول به عنوان یک MPOS مبتنی بر NFC توانسته تمامی جوایز نوآوری جهانی سالهای اخیر را در زمینه پرداخت کسب کند. از خصیصه‌های بارز این محصول، اندروید نسخه 4 بازنویسی شده ‌خاص این محصول است که بصورت کاملاً امن در کنار ماژول امنیتی سخت‌افزاری، توانسته‌است سهم بازار مناسبی را در کل جهان کسب نماید. از کاربردهای مهم این محصول می‌توان به حمل و نقل و ناوگان شهری، پشتیبانی از راهکارهای کارت دانشجویی و دانش‌آموزی نام برد.

از بروزترین محصولات شرکت Ingenico نیز، انواع دستگاههای POS سیار، هوشمند، Hand Held POS و دستگاههای POS با قابلیت شناسایی امضاء بصورت دیجیتال توسط شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک) جهت بهره‌گیری در شبکه‌های بانکی و پرداخت ارائه شد.

همچنین شرکت خدمات مبنا فرتاک، به ارائه راهکار جامع حمل و نقل AVL نمود، که امکان پرداخت را به دارندگان کارتهای شهروندی و کارتهای بانکی با ابزارهای پذیرش MPOS شرکتFamoco و کارتخوان‌های (پایانه‌های فروشگاهی) شرکت مبنا کارت آریا فراهم می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-01 11:51

افزودن دیدگاه جدید