کد مطلب: 

181885
گامی مهم در افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان؛

ارائه سرویس "تماس رایگان" رایتل برای سازمان‌های دولتی

از آنجا که یکی از روش‌های نگهداشت مشتریان یک سازمان، ارائه خدمات پس از فروش مناسب است و در این راستا پرداخت هزینه مکالمات مشتریان با سازمان، گامی مهم در افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان می باشد، شرکت رایتل نسبت به ارائه سرویسی با عنوان "تماس رایگان" به منشتریان تجاری در سازمان های دولتی اقدام کرده است.
ارائه سرویس "تماس رایگان" رایتل برای سازمان‌های دولتی

دولت به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد اجرایی کشور، در تمامی زمینه‌های اجرایی و مرتبط با آن، دارای مسئولیت‌های مستقیم و غیرمستقیم متعددی می‌باشد. فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش، انرژی، حمل‌و‌نقل، نیرو، صنعت، همراه با برنامه‌ریزی اجرایی و نظارت مستمر بر آن‌ها، دغدغه‌های فراوانی را برای دولت به ‌همراه آورده است.  

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در جهت ارتقای فعالیت‌های دولت و خدمت‌‌رسانی به عموم جامعه، با در نظر گرفتن مسئولیت‌ها و اهداف دولت و لحاظ نمودن چالش‌ها و نیازهای موجود، به ارایه محصولات، سرویس‌ها و راهکارهای نسل‌های نوین ارتباطات سیار پرداخته است.

در این راستا، سرویس تماس رایگان (Free Phone) از جمله خدمات تجاری رایتل است که برای سازمان های دولتی ارائه شده است؛ چرا که یکی از روش‌های نگهداشت مشتریان یک سازمان، ارائه خدمات پس از فروش مناسب به آن‌ها است. این امر از روش‌های مختلف محقق می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها، ارتباطات تلفنی است. پرداخت هزینه مکالمات مشتریان با سازمان، گامی مهم در افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان می باشد که این خدمت از رایتل می‌تواند سازمان‌ها را در رسیدن به این هدف یاری نماید.

قابلیت‌های این سرویس مشتمل بر برقراری تماس‌های رایگان، واگذاری شماره اختصاصی به سرویس دهنده جهت ارائه سرویس و اعمال تنظیمات دلخواه سرویس دهنده مانند محدود کردن زمان تماس، شماره تماس گیرندگان، تعریف فهرست شماره‌های مجاز/ غیر مجاز و غیره می باشد.

با این سرویس امکان برقراری تماس رایگان با مراکز تماس خدمات پس از فروش سازمان‌ها، امکان برقراری تماس رایگان با مراکز خدمات عمومی مانند اورژانس، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها، امکان برقرای تماس رایگان جهت پخش محتوای تبلیغاتی سازمان‌ها و ارائه خدمات تماس تلفنی رایگان برای مشتریان خاص سازمان مانند اقشار کم درآمد جامعه، پرسنل غیربومی به‌منظور تماس با اعضای خانواده، دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها میسر می شود.

گفتنی است؛ متقاضیان جهت اشتراک این سرویس می توانند با بخش فروش تجاری رایتل از طریق ایمیل B2Bsales@rightel.ir تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-01 00:05

افزودن دیدگاه جدید