کد مطلب: 

181865
ارائه سبدکالای Cisco For Small Business ؛

راهکار مقرون به صرفه سیسکو برای کسب و کارهای کوچک در ایران

شرکت Cisco به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه برای پوشش نیازهای کسب و کارها، سبدکالایی خود را با عنوان Cisco For Small Business ارائه نموده و شرکت آلیاسیس نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان، مبادرت به معرفی و پشتیبانی تخصصی این گروه از محصولات در ایران نموده است.
راهکار مقرون به صرفه سیسکو برای کسب و کارهای کوچک در ایران

به گزارش سیتنا، امروزه با توجه به گسترش روز افزون سطح تکنولوژی و دانش مرتبط با شبکه های کامپیوتری اغلب سازمان ها و شرکت های متوسط و کوچک نیاز به استفاده از بستر و تجهیزات شبکه را در کسب و کارهای خود درک نموده اند.

بر اساس استانداردهای تعریف شده در اتحادیه اروپا، کسب و کارهایی با کمتر از 250 کارمند در صنایع تولیدی و همچنین کمتر از 7 میلیون دلار گردش مالی سالانه در زمره کسب و کارهای متوسط و کوچک قرار می گیرند. بر همین اساس در سبد محصولات شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، سبد متفاوتی از محصولات برای این کسب و کارها درنظر گرفته شده اند.

تجهیزات این شبکه ها ضمن داشتن اغلب امکانات تجهیزات شبکه های بزرگ و حرفه ای، بسیار مقرون به صرفه تر بوده و برای راه اندازی نیازی به حضور نیروهای متخصص ندارند. این تجهیزات نیز امکانات بسیار خوبی برای مدیریت و انتقال اطلاعات با ظرفیت بالا و پوشش تعداد کاربران مورد نیاز اغلب سازمانها را دارا می باشند.

راه اندازی این تجهیزات بسیار ساده بوده و نیازی به تنظیمات اولیه توسط کاربر ندارد. کاربری آن ها نیز عموماً با همان تنظیمات پیش فرض موجود در دستگاه قابل انجام بوده و چنانچه نیاز به تنظیمات خاصی بر روی آنها باشد، کاربر می تواند به سادگی و با کمک رابط های کمکی گرافیکی (GUI) این تنظیمات را انجام دهد.

سهولت راه اندازی و نگهداری این تجهیزات در کنار قابلیت های بالای آنها، اغلب سازمانهای متوسط و کوچک را ترغیب نموده تا به جای استفاده از تجهیزات شبکه های بزرگ و صرف هزینه های گزاف جهت خرید، راه اندازی و نگهداری آنها از تجهیزات شبکه های متوسط و کوچک استفاده کنند.

شرکت Cisco به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه برای پوشش نیازهای این گروه از کسب و کارها، سبدکالایی خود را با عنوان Cisco For Small Business ارائه نموده و شرکت آلیاسیس نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان، مبادرت به معرفی و پشتیبانی تخصصی این گروه از محصولات در ایران نموده است.

در حقیقت  شرکت آلیاسیس به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان تجهیزات و سخت افزارهای شبکه و با اتکا به تجربه و تخصص و توان تیم فنی خود و در راستای جلب رضایت آن دسته از مشتریانی که به دنبال راهکارهایی اقتصادی تر و مقرون به صرفه در به کارگیری سرویسهای ارتباطی و مبتنی بر شبکه در کسب و کار خود می باشند با ارائه خدمات فنی و پشتیبانی ویژه اقدام به گسترش سبد محصولاتش با اضافه کردن محصولات Cisco For Small Business نموده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-31 13:16

افزودن دیدگاه جدید