کد مطلب: 

181836

پیش ثبت‌نام دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

پیش ثبت‌نام دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم آغاز شد و تا 12 آبان ماه ادامه دارد.
پیش ثبت‌نام دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و یکم با اعلام این خبر گفت: پیش ثبت نام دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور برای حضور در سالن دولت الکترونیکی آغاز شده است. علاقه مندان تا روز سه شنبه 12 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

پیش‌ از این معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از حضور قدرتمند دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ خبر داده و اعلام کرده بود: وزارت ICT از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و یکم که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور متولی برگزاری آن است حمایت می‌کند.

سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ افزود: پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام اولیه و تعیین متراژ مورد نیاز دستگاه های اجرایی، ستاد برگزاری طبق اولویت زمان و نوع خدمات ارائه شده و میزان تقاضای غرفه نسبت به جانمایی وتعیین متراژ دقیق متقاضیان اقدام می شود. در نهای مراتب به اطلاع نمایندگان دستگاه های اجرایی رسانده خواهد شد.

جهت انجام عملیات پیش ثبت نام به سایت iran-elecomp.com مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی های لازم با شماره 88115811  آقای حقی تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-29 17:23

افزودن دیدگاه جدید