کد مطلب: 

181807

تشریح موضوع مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2016

اتحادیه پستی جهانی چهل و پنجمین دور از مسابقات نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را در سطح بین المللی برگزار می‌نماید.
تشریح موضوع مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2016

به گزارش سیتنا، اتحادیه پستی جهانی (UPU) با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، هر ساله مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را در سطح بین‌المللی با انتخاب موضوعی خاص برگزار می‌کند.

ترابی، مدیرکل روابط عمومی شرکت پست در همین ارتباط اظهار داشت: موضوع مسابقه سال 2016 این رقابت" نامه‌ای به خودتان در سن 45 سالگی" تعیین گردیده است.

وی با اشاره به این که شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان عضو اتحادیه پستی جهانی در انجام این اقدام فرهنگی به طور فعال مشارکت می نماید افزود: این شرکت همپای سایر ادارات پست سراسر دنیا همواره کوشیده تا با ترغیب نوجوانان به شرکت در این مسابقه علاوه بر آشناسازی آنان به اهمیت نقش سرویس‌های پستی در جامعه، در راستای ترویج فرهنگ نامه‌نگاری موثر واقع شود.

ترابی درخصوص شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: بر اساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان این که نامه‌های ارسالی باید موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر:درج آدرس گیرنده و فرستنده و امضای پایانی را رعایت نموده و حداکثر دارای 800 کلمه باشد یادآور شد: علاقمندان می‌بایست یک نسخه از نامه خود را به همراه یک قطعه عکس دیجیتال در فرمت JPEG با کیفیت 300dpi min به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، خیابان دکتر بهشتی، بعد از بزرگراه مدرس، شماره 267، کدپستی 17111-15146 ساختمان مرکزی شرکت پست، طبقه سوم، دفتر روابط‌عمومی ارسال نمایند.

مدیرکل روابط عمومی آخرین مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری 2016 اتحادیه پستی جهانی را بیستم بهمن ماه سال‌جاری اعلام و عنوان کرد: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از میان نامه های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-28 00:35

افزودن دیدگاه جدید