کد مطلب: 

181794

برقراری ارتباطات مناطق بحران زده با کمک لینک‌های اضطراری زیرساخت

مدیرکل پشتیبانی فنی و راه اندازی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: این شرکت با کمک لینک های اضطراری، ارتباطات راه دور مناطق بحران زده را برقرار می‌کند.
برقراری ارتباطات مناطق بحران زده با کمک لینک‌های اضطراری زیرساخت

به گزارش سیتنا، مهندس مسعود رضا سلطانی، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت به دو شیوه از طریق لینک های اضطراری ارتباطات راه دور مناطق بحران زده را برقرار می کند.  

وی در ادامه توضیح داد: شیوه نخست از طریق ارتباطات رادیویی است، به این صورت که کانتینرهایی با تجهیزات رادیویی در بخش هایی از کشور مستقر شده اند تا در مواقع بروز اختلالات ارتباطی در مراکز بحران مستقر شده و از آنجا ارتباطات آن مناطق را با سراسر کشور برقرار کنند.

مدیرکل پشتیبانی فنی و راه اندازی شرکت ارتباطات زیرساخت، در ادامه توضیح داد: شیوه دوم که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد؛ برقراری ارتباطات راه دور از طریق  فیبرهای تاکتیکی است به این صورت که کانتینرهای حاوی این تجهیزات در مناطق بحران زده  مستقر می شوند و تجهیزات فیبرنوری این دستگاه ها به اولین مسیر فیبرهای کشور و سپس به اولین مراکز زیرساخت خارج از نقاط  بحران وصل می شوند تا در نهایت ارتباطات راه دور مناطق بحران زده اعم از ارتباطات بین استانی، بین الملل و اینترنت این نقاط را به صورت اضطراری تامین کنند.

وی همچنین  به امکان بهره برداری از ارتباطات ماهواره ای و با استفاده از تجهیزات VSAT جهت تامین ارتباط نقاط بحران زده اشاره کرد.

مهندس سلطانی در پایان در خصوص مراکز استقرار این کانتینرها توضیح داد: این کانتینرها در نقاطی که بهترین دسترسی را به تمامی نقاط کشور دارند، مستقر هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (4 رای)
سیتنا 5
2015-10-27 15:25

افزودن دیدگاه جدید