کد مطلب: 

181612
رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، خبر داد:

برگزاری مراسم تقدیر از اساتید و دانشجویان برگزیده با حضور وزیر ارتباطات

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت:‌ پروژه های دانشجویی این دانشکده را به سمت نیازهای بخش ICT کشور هدایت می کنیم.
برگزاری مراسم تقدیر از اساتید و دانشجویان برگزیده با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش سیتنا به نقل از سایت وزارت ارتباطات، دکتر وحید یزدانیان درباره برگزاری مراسم تقدیر از اساتید و دانشجویان برگزیده، گفت:‌ 27 مهرماه در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات از مدیران برگزیده دانشگاه جامع، اساتید و دانشجویان برگزیده تقدیر می شود.

یزدانیان در خصوص برنامه های بین المللی دانشکده پست و مخابرات، گفت: امیدواریم جلسه منطقه ای، از گروه‌های مطالعاتی ITU را در تهران ، به میزبانی دانشکده پست و مخابرات برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ITU در خصوص برگزاری دوره آموزشی پهنای باند، موافقت خود را اعلام کرده است، ادامه داد: ملاحظاتی در این خصوص از جهت تولید محتوا وجود دارد که درصدد تحقق استانداردهای آموزشی در این زمینه هستیم.

وی به انتشار نخستین شماره خبرنامه مجازی "پویش فناوری اطلاعات و ارتباطات" اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند گزیده اخبار روز دنیا در حوزه فاوا را در این نشریه مطالعه کنند.

رئیس دانشکده پست و مخابرات در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع پروژه های کارشناسی ارشد این دانشکده، ادامه داد: عنوان این پروژه ها با تمرکز بر 3G، اکثراً کاربردی و در زمینه نیازهای کشور در حوزه ICT است.

وی بر تجمیع فعالیتهای آموزشی وزارت ارتباطات تاکید کرد و گفت: اهداف آموزش های  کاربردی در سطح وزارت ارتباطات محقق نمی شود مگر آنکه بتوانیم ارتباطات خود را با شرکتها و سازمانهای بخش خصوصی و دولتی در حوزه ICT گسترش دهیم.

یزدانیان توسعه منابع انسانی و بخش آموزشی ICT را ضروری دانست و ادامه داد: در تجهیز آزمایشگاه ها به دلیل روزآمد شدن تکنولوژی های ICT نیازمند نوسازی تجهیزات مخابراتی هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-19 00:01

افزودن دیدگاه جدید