کد مطلب: 

181609

"نسل چهارم" رسانه شماست

"ماهنامه نسل چهارم در نظر دارد با محوریت مباحث مطروحه در حوزه ICT و به صورت خاص نسل های بالای تلفن همراه، امکان تبادل نظر و ارائه مباحث کارشناسی پیرامون دغدغه های این بخش را فراهم نماید، لذا تحریریه ماهنامه در هر شماره تاکید دارد تا یکی از موضوعات مرتبط با نسل های بالای تلفن همراه را از نگاه حاکمیت، بخش خصوصی، دانشگاه و کارشناسان این بخش مورد تحلیل و بررسی قرار دهد".
"نسل چهارم" رسانه شماست

به گزارش سیتنا، "مونا ارشادی فر" در یادداشت سردبیر نخستین شماره ماهنامه نسل چهارم، نوشته است: "از آنجا که دغدغه حضور هر چه موثرتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در ذهن داشتیم با ماهنامه تخصصی نسل چهارم در جمع تان حضور یافتیم تا با هم برای پیشرفت کشورمان در این بخش تبادل نظر کنیم.

نسل چهارم در نظر دارد با محوریت مباحث مطروحه در حوزه ICT و به صورت خاص نسل های بالای تلفن همراه، امکان تبادل نظر و ارائه مباحث کارشناسی پیرامون دغدغه های این بخش را فراهم نماید، لذا تحریریه ماهنامه در هر شماره تاکید دارد تا یکی از موضوعات مرتبط با نسل های بالای تلفن همراه را از نگاه حاکمیت، بخش خصوصی، دانشگاه و کارشناسان این بخش مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

در همین راستا در شماره نخست ماهنامه، موضوع پهنای باند را در نسل چهارم تلفن همراه به عنوان موضوع اصلی طرح و به عنوان یکی از چالش های اساسی این بخش مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در همین حال، از یک سو نظرات موافقان و مخالفان افزایش پهنای باند را مطرح نموده و از سوی دیگر راهکارهای توسعه این بخش با نگاهی به الگوی جهانی را بررسی کردیم.

در نظر است در شماره های بعدی این ماهنامه نیز به تفکیک، سایر دغدغه های این بخش را با ارائه راهکار موشکافانه مورد ارزیابی قراردهیم. تاکید می شود، نقد شما عزیزان نیز در توسعه این حرکت رسانه ای تخصصی جایگاه ویژه ای برای ما خواهد داشت.

دست اندرکاران این ماهنامه آمادگی دارند تا علاوه بر انتشار مطالب دریافتی مخاطبان با ایجاد فضایی تعاملی، از یک سو نسبت به ارائه دیدگاه های جامعه هدف به تصمیم گیران بخش کمک نمایند و از سوی دیگر زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای جدید در این حوزه را فراهم نمایند.

امید است این رسانه را متعلق به خود بدانید و در آغاز این مسیر و ادامه راه با ما همراه باشید".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-18 02:30

افزودن دیدگاه جدید