کد مطلب: 

181542
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات اظهار کرد: اپراتورها موظف هستند قبل از تمدید بسته های اینترنتی کاربر را مطلع کند در غیر این صورت جریمه و خسارت کاربر توسط اپراتور پرداخت می شود.

به گزارش سیتنا، غلامرضا داداش زاده، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ارتباط با افزایش فشاری که علیه اپراتورها در ارائه بسته های اینترنتی وجود دارد توضیح داد: همانطور که مسلم است اپراتورها به عنوان شرکت های بزرگ با اشتباهی کوچک اعتبار خود را از بین نخواهند برد؛ اما اگر کاربری مدعی تخلف است می تواند شکایت خود را اعلام کند.

داداش زاده همچنین درباره نحوه شکایت کاربران از اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی گفت: اگر مواردی به عنوان شکایت از اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی وجود داشته باشد در جهت تسهیل و تسریع در احقاق حقوق کاربران و نیز جلوگیری از سردرگمی آن ها به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین تأکید کرد: اپراتورها موظف هستند با اتمام مهلت استفاده از بسته های اینترنتی کاربران را برای تمدید مجدد بسته فعلی مطلع کنند.

داداش زاده در ادامه بابیان این که اگر کاربری مدعی است اپراتور بدون اطلاع رسانی بسته اینترنتی را تمدید کرده است گفت: سامانه ای بر خط برای نظارت بر اپراتورها در سازمان تهیه و تنظیم شده است که با ورود اطلاعیه اولیه کاربر می توان از نحوه ارتباط آن شخص با اپراتور میزبان آگاه شد.

وی همچنین در ارتباط با اینکه اگر ادعای کاربر درباره عملکرد اپراتور درست بود توضیح داد: اگر با نظارت دقیق بر ارتباط کاربر و اپراتور خطایی را از طرف اپراتوری مشاهده کردیم آن اپراتور جریمه می شود و میزان خسارت کاربر نیز به او پرداخت می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان با بیان اینکه این سامانه به صورت کاملا هوشمند عمل می کند خاطرنشان کرد: این سامانه فقط برای رسیدگی به کاربران تلفن همراه نیست بلکه افرادی که از اینترنت ثابت استفاده می کنند نیز می توانند از این سامانه هوشمند استفاده کنند و عملکرد اپراتور میزبان را در نحوه خدمات رسانی مشاهده کنند.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه