کد مطلب: 

181424

بیستم مهر ماه پایان مهلت پیش ثبت نام الکامپ

علاقه مندان به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم تا ساعت 16 روز دوشنبه 20 مهر ماه فرصت دارند تا نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
بیستم مهر ماه پایان مهلت پیش ثبت نام الکامپ

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نصر کشور، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ بیست و یکم با اعلام این خبر گفت: طی دو روز گذشته 376 شرکت بیش از 33 هزار متر از فضای نمایشگاه پیش ثبت نام کردند و با توجه به اینکه امروز آخرین مهلت پیش ثبت نام الکامپ است بر متراژ درخواستی افزوده خواهد شد.
بحری با تاکید بر اینکه پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام به این معنا نیست که شرکتی پس از موعد تعیین شده، نتواند در ثبت نام نهایی شرکت کند، گفت: پیش ثبت نام انجام شد تا میزان استقبال و ظرفیت های الکامپ سنجیده شود تا به کمک آنها معیارهای برگزاری الکامپ و دسته بندی این نمایشگاه را تعیین کنیم.
سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به دو برابر فضای نمایشگاهی که به الکامپ اختصاص داده شده، پیش ثبت نام داشته ایم، گفت: شرکت سهامی نمایشگاه ها بیش از 20 هزار متر به نمایشگاه الکامپ سال جاری فضا اختصاص داده است. نسبت به متراژ ایده آل بسیار فضای محدوی داریم و این پیش ثبت نام نشان داد که میزان استقبال به طور چشمگیری بالاست.
بحری در پایان از شرکت ها خواست، به رغم وجود فرصت بعد از اتمام مهلت پیش نام، در مهلت باقی مانده برای پیش ثبت نام اقدام کنند، افزود: اگر همه شرکت ها در مهلت مقرر شده اقدام کنند، تیم اجرایی الکامپ می تواند مطابق با برنامه عمل کرده و همه قوای خود را برای انجام مرحله بعدی که جانمایی است به کار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-12 15:34

افزودن دیدگاه جدید