کد مطلب: 

181356

متقاضیان خرید سیم کارت رایتل، مراقب فریبکاران تلفنی باشند

با وجود هشدارهای چندین باره اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در مورد فریبکاران تلفنی، فروشندگان سودجو با سوء استفاده از ناآگاهی برخی افراد همچنان موفق می‌شوند سیم کارت غیرمجاز را به سه برابر قیمت واقعی به فروش برسانند.
متقاضیان خرید سیم کارت رایتل، مراقب فریبکاران تلفنی باشند

به گزارش سیتنا، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه قم، نوشت: مدتی است افراد سودجو در تماس تلفنی با شهروندان به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارت‌های رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می کنند که در برخی از موارد این سیم کارت‌ها سوخته و غیرقابل استفاده است.

طی پیگیری خبرنگار ایسنا، کارشناسان شرکت رایتل در مورد خرید سیم کارت‌های این اپراتور خارج از شبکه رسمی اعلام کرد که فروش سیم کارت‌های رایتل خارج از شبکه رسمی مورد تایید این اپراتور نیست.

در مورد تعقیب قضایی این گونه موارد از سوی رایتل؛ دستگاه قضایی موضوع را با حضور شاکی خصوصی پیگیری می‌کند و از آنجایی‌ که رقم این نوع سودجویی‌ها 50 تا 60 هزار تومان است، افراد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند.

گفتنی است؛ قیمت سیم کارت دایمی رایتل 120 هزار تومان، سیم کارت اعتباری 20 هزار تومان و سیم کارت دیتا نیز 20 هزار تومان است و کلیه هموطنان علاوه بر خودداری از پاسخگویی به این قبیل تماس‌ها، مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره 2920-021 (09202000000)جهت پیگیری قانونی اطلاع دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-10 21:26

افزودن دیدگاه جدید