کد مطلب: 

181355
طی مراسمی و با حمایت رایتل؛

اعجوبه ها جوایز خود را دریافت کردند

طی مراسمی برندگان مسابقه اعجوبه ها که با حمایت رایتل برگزار شد، جوایز خود را دریافت کردند.
اعجوبه ها جوایز خود را دریافت کردند

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: آپارات به عنوان بزرگترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور با حمایت رایتل، برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقات استعدادیابی با هدف ایجاد فرصت‌های برابر برای به نمایش گذاشتن استعداد همه علاقه‌مندان و توانمندان کرده است.

بنابر قوانین مسابقه علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت از استعداد خود ویدیو تهیه کرده و در صفحه مسابقه اعجوبه‌ها در سایت آپارات بارگذاری کردند تا مورد ارزیابی داوران و آرا مردمی قرار گیرد.

گفتنی است این مسابقه در ۵ بخش بازیگری، خوانندگی سنتی، خوانندگی پاپ، حرکات ورزشی و استعدادهای عجیب با داوری هنرمندان محبوب و متخصص هر زمینه از جمله کمال تبریزی، حسام الدین سراج، مزدک میرزایی، روزبه نعمت الهی و رضا رشیدپور برگزار شد و شرکت کنندگان فرصت داشتند تا آثار خود را تا 10 مهر 94 ساعت 10:10 آپلود کنند.

پس از بررسی های صورت گرفته برندگان این مسابقه در تاریخ 16 مهر ماه جوایز خود را شامل هزینه سفر به جشنواره کن فرانسه برای نفر اول بخش بازیگری، هزینه سفر به کنسرواتوار وین اتریش برای نفر اول بخش خوانندگی سنتی، هزینه سفر به فینال جام باشگاه‌های میلان ایتالیا برای نفر اول بخش حرکات ورزشی، هزینه سفر به ونیز ایتالیا برای نفر اول بخش خوانندگی پاپ، هزینه سفر به دیزنی لند پاریس فرانسه برای نفر اول بخش استعداد عجیب دریافت کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (5 رای)
سیتنا 5
2015-10-10 18:28

افزودن دیدگاه جدید