کد مطلب: 

181276
درخشش کمپین «کامیون ایمن» در جشنواره کلیو (Clio Awards)

دریافت هشت جایزه برای فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس موفق به دریافت هشت جایزه در جشنواره بین‌المللی «کلیو» (Clio Awards) سال 2015 شد.
دریافت هشت جایزه برای فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ

به گزارش سیتنا، سامسونگ الکترونیکس موفق به دریافت هشت جایزه در جشنواره بین‌المللی «کلیو» (Clio Awards) سال 2015 شد. در این جشنواره که هرسال، ایده‌های خلاقانه در تبلیغات، طراحی و ارتباطات را انتخاب می‌کند، دو جایزه طلا، چهار نقره و دو برنز به فعالیت‌های نوآورانه و تأثیرگذار سامسونگ اعطا شد.

کمپین‌های «کامیون ایمن»  (Safety Truck)و «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ موفق شدند درمجموع هشت جایزه را از آن خود کنند.

•    کمپین «کامیون ایمن» (Safety Truck)
کمپین «کامیون ایمن» سامسونگ در این جشنواره، موفق به دریافت دو جایزه طلا و سه نقره شد.

این کمپین نخستین بار به‌عنوان راهکاری برای پیش‌گیری از تصادفات جاده‌ای در آرژانتین طراحی و اجرا شده بود. آرژانتین یکی از کشورهایی است که بالاترین نرخ تصادفات جاده‌ای در آن گزارش شده است؛ چراکه بیشتر بزرگراه‌های این کشور، دارای دو باند هستند و بسیاری از تصادفات و سوانح به دلیل سبقت‌های نابهنگام در جاده‌های دوطرفه رخ می‌دهد.

به این منظور، سامسونگ در هر یک از «کامیون‌های ایمن» خود، یک دوربین در جلو و چهار نمایشگر بزرگ در پشت کامیون نصب کرده که پخش زنده‌ای از جاده‌ پیش رو را به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب، رانندگان دید مناسبی از وضعیت جاده خواهند داشت و سبقت گرفتن از کامیون نیز بسیار راحت می‌شود. پیش از این نیز در جشنواره شیرهای کن (Cannes Lions)، سه جایزه طلا، سه نقره و یک برنز به «کامیون ایمن» اهدا شده بود.

•    اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me)
در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است نیز برنده یک جایزه نقره و دو برنز شد. این اپلیکیشن، یک برنامه آموزشی است که به‌منظور تقویت مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اوتیسم ارائه شده است.

کودکان مبتلا به اوتیسم می‌توانند به کمک این اپلیکیشن و دوربین تلفن‌های هوشمند، ارتباط چشمی و همچنین نگرش و بیان خود را از حالت‌های مختلف احساسی همچون شادی، حیرت و ترس بهبود دهند و درنهایت، ارتباطی بهتر با اطرافیان خود برقرار کنند.

دکتر وون پیو هونگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، در این باره گفت: «شعار و اولویت اصلی ما در سامسونگ، بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان است که این باور نیز به‌خوبی در دستاوردهای ما در جشنواره‌های مختلفی مانند «کلیو» و «شیرهای کن» تجلی یافته است. سامسونگ همچون همیشه به فعالیت‌های نوآورانه ادامه می‌دهد تا زندگی مصرف‌کنندگان خود را به‌راستی متحول و پربارتر کند.»

امسال پنجاه و ششمین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی «کلیو» (Clio Awards) بود که در آن برترین و خلاقانه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های پیشرو از سراسر جهان، معرفی شدند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
Samsung Electronics Co., Ltd در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم‌رساناها و سیستمهای LED است. درمجموع 319000 نفر در 84 کشور جهان در استخدام سامسونگ هستند که درآمد تولید سالانه آن‌ها مبلغ 196 میلیارد دلار است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-06 16:21

افزودن دیدگاه جدید