کد مطلب: 

181272

تمدید مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنفرانس ملی برق ایران

مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران تمدید شد،
تمدید مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنفرانس ملی برق ایران

به گزارش سیتنا، مسئول دبیرخانه کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران، اعلام کرد: با توجه به تعداد زیاد تقاضاهای مطرح شده از طرف علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقاله، درخواستی مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات به کمیته علمی کنفرانس ارائه شد و با هماهنگی صورت گرفته، مهلت ارسال مقالات تا پایان روز جمعه ۲۴ مهر ماه تمدید گردید.

جامع، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با هیئت داوران، زمان اعلام نتایج داوری تغییری نکرده و مقالات پذیرفته شده در ۳۰ مهرماه اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به فشرده بودن زمان داوری مقالات، مهلت اعلام شده جهت ارسال مقالات به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و بی شک مقالات ارسال شده پس از پایان روز جمعه ۲۴ مهر ماه، به مرحله داوری راه نخواهند یافت.

جامع در پایان از علاقمندان دعوت کرد تا با مراجعه به وب سایت کنفرانس به آدرس www.iscee.ir، از طریق بخش ارسال مقاله، اقدام به ثبت مقاله خود
نمایند.

لازم به توضیح است که هجدهمین دوره از این کنفرانس از ۲۶ تا ۲۸ آبانماه سال جاری و به مدت ۳ روز در شهر مشهد مقدس، به میزبانی دانشگاه پیام نور و با حمایت شرکت برق منطقه ای خراسان، نیروگاه صنعتی طوس، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-06 14:22

افزودن دیدگاه جدید