کد مطلب: 

181248

جشنواره فروش پاییزی اینترنت پرسرعت شاتل آغاز شد

جشنواره فروش پاییزی اینترنت پرسرعت شاتل (+ADSL2) ویژه مشتریان جدید از 10 مهر ماه آغاز شده و تا 14 آبان ماه 94 ادامه خواهد داشت.
جشنواره فروش پاییزی اینترنت پرسرعت شاتل آغاز شد

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شاتل، اعلام کرد: در طول برگزاری این فستیوال، دو گروه از متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل هدف قرار گرفته‌اند و می‌توانند از خدمات و تخفیف‌های ویژه عرضه شده، بهره‌مند شوند.
 
بسته پلاتینی اینترنت پرسرعت شاتل شامل یک سال اینترنت پرسرعت، 10 گیگابایت ترافیک، مودم وایرلس زایکسل با نصب و راه‌اندازی رایگان است که با قیمت 55 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و قیمت واقعی آن 143 هزار و 500 تومان است. این بسته ویژه مشتریانی است که هم هزینه اولیه سرویس برای آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هم به مودم نیاز دارند.
 
بسته طلایی نیز با یک سال اینترنت پرسرعت، 10 گیگابابت ترافیک و نصب و راه‌اندازی رایگان با قیمت 18 هزار تومان عرضه می‌شود و قیمت واقعی آن 68 هزار و 500 تومان است. این بسته به آن دسته از متقاضیان اینترنت پرسرعت پیشنهاد می‌شود که علاوه بر ترافیک، هزینه اولیه سرویس نیز برای آن‌ها حائز اهمیت است.
 
گفتنی است، سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره تنها برای مشتریان جدید شاتل قابل استفاده است و به هزینه‌های گفته شده بابت هر بسته عرضه شده، پنج هزار تومان هزینه دایری خط و مالیات ارزش افزوده نیز اضافه خواهد شد.
 
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز قزوین، ارومیه، سلماس، خوی، کرمانشاه، میبد، اسلام‌شهر، دماوند، رودهن، فیروزکوه، قرچک، ورامین، شهریار، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه، شاهرود و همدان می‌توانند از خدمات این جشنواره پاییزی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-05 20:14

افزودن دیدگاه جدید