کد مطلب: 

181190
آیت الله مجتهد شبستری؛ امام جمعه تبریز:

دکتر واعظی شبکه ارتباطی کشور را متحول کرده است

امام جمعه تبریز، اظهار داشت: دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردی متعهد و متخصص است که با سوابق ارزنده‌ای که در خدمت به انقلاب داشته شبکه ارتباطی کشور را متحول نموده است.
دکتر واعظی شبکه ارتباطی کشور را متحول کرده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار مدیرعامل شرکت پست ضمن تبریک میلاد باسعادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر و تسلیت فاجعه تاثر انگیز منا، گفت: پست کشور با خدمات ارزنده ای که به مردم عرضه می نماید همواره مورد علاقه و معتمد آنها می باشد.

وی با اشاره به قدمت شبکه پستی در عرصه ارتباطات، بیان داشت: با توجه به ظهور وسایل نوین ارتباطی و گسترش فضای مجازی، ارتباطات کاغذی کاهش یافته که پست باید با تلفیق خدمات فیزیکی و الکترونیکی این خلا را پرنماید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که ارتباطات رو به تغییر است و شیوه های نوین جایگزین شیوه های سنتی گردیده است افزود: باید تجهیزات و فناوری های نوین وارد شبکه پستی شود و از الگوهای موفق پستی کشورهای پیشرفته الگو برداری شود.

آیت الله مجتهد شبستری اعتماد و امانتداری را شاخصه اصلی کارکنان پست برشمرد و اظهار داشت: پست مجموعه‌ای است که امین ترین و صادق ترین کارکنان در آن فعالیت می کنند چرا که اعتبار شبکه پستی به اعتماد آن نزد عموم بستگی دارد.

مدیرعامل نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد پست ارایه نمود و به تشریح سرویس های نوین پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-01 22:52

افزودن دیدگاه جدید