کد مطلب: 

181128
سلیمانی؛ وزیر ارتباطات دولت نهم در بازدید از تلکام:

دود اختلاف وزارت ارتباطات با برخی اپراتورها به چشم مردم می‌رود

وزیر اسبق ارتباطات کشور گفت: دولت باید با بخش خصوصی رابطه صمیمانه حمایتی داشته باشد، قرار نیست دولت مانع و سد این بخش باشد، اما اکنون میان وزارتخانه و برخی اپراتورها درگیری وجود دارد که دود این اختلاف به چشم مردم می رود.
دود اختلاف وزارت ارتباطات با برخی اپراتورها به چشم مردم می‌رود

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمد سلیمانی، نماینده مردم تهران در مجلس شوراس اسلامی در بازدید از نمایشگاه تلکام، از تلاش مجلس برای حل مشکلات میان وزارت ارتباطات و مخابرات خبر داد و گفت: تلاش داریم وحدتی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود تا در گام های بعدی با بهره گیری از منابع موجود امکان برداشتن گام های بلندتر در این حوزه وجود داشته باشد.

وی در عین حال یادآور شد: در زمینه حل این مشکلات نیز در مجلس نشست هایی برگزار شده و تذکراتی داده شده است.

سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن انتقاد از تعرفه های فعلی تلفن ثابت گفت: اکنون شرکت ها با تعرفه فعلی تلفن ثابت زیان می دهند از سوی دیگر لازم است در این زمینه روند توسعه ای نیز پیگیری و دنبال شود اما این توسعه با تعرفه هایی که 12 سال است تکان نخورده، رخ نخواهد داد.

وزیر ارتباطات دولت نهم همچنین عنوان کرد: در بحث تعرفه ها به شخصه نوعی تنگ نظری حس می کنم اما باید راه باز شود چراکه اکنون مخابرات در این بخش زیان می دهد و باید برای این مسئله فکر کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته در دوره وی در بازار امکان فعالیت چهار اپراتور تلفن همراه وجود داشته، در ارتباط با فعالیت شرکت های مختلف در عرصه تلفن ثابت گفت: با توجه به زیان ده بودن تلفن ثابت، کسی در این بخش سرمایه گذاری نمی‌کند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-28 20:17

افزودن دیدگاه جدید