کد مطلب: 

181082

تشریح آخرین تغییرات در ساختار شرکت مخابرات ایران

رییس مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران، گفت: در ساختار جدید که تمامی عملیات اجرایی، در آن صورت می گیرد، سه حوزۀ تجاری، شبکه و آی تی را در بخش کسب و کار تجمیع کردیم.
تشریح آخرین تغییرات در ساختار شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس علی کارگزار در بازدید از نمایشگاه تلکام 2015 با بیان اینکه بخش عملیاتی به عنوان حوزۀ ثابت و بخش هلدینگ هم به همان شکل سیاستگذار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است، افزود: مشاور به ما پیشنهاد کرد که واحد کسب و کار در حوزۀ ثابت داشته باشیم، بنابر این با بررسی ها و مذاکراتی که صورت گرفت، بخش هایی که درگیر مسایل حقوقی بودند را در بخش هلدینگ نگه داشتیم.

وی ادامه داد: در ساختار جدید، یک واحد کسب و کار به نام «مرکز عملیات فنی و تجاری» ایجاد کردیم و معاون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز به دلیل ارتباط کاری با مخابرات، به عنوان رییس این مرکز انتخاب شد. متعاقب آن، هیأت مدیره نیز به این نتیجه رسید که این آخرین تغییر در ساختار باشد و امیدوارم ظرف یک ماه، پیاده سازی شود.

رییس مرکز فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران، با اشاره به خدمات جدیدی که در حال شکل گیری است، اظهار داشت: در بخش خدمات پس از فروش، دو طرح در دست اجرا داریم که یکی یکسان سازی خدمات پس از فروش در سراسر کشور و دیگری، پاسخگویی یکنواخت در کل کشور است و این دو طرح می تواند به صورت یکپارچه در تمامی نقاط کشور و با یک ساختار و نرم افزار واحد، راه اندازی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-26 22:21

افزودن دیدگاه جدید