کد مطلب: 

180945
رئیس دانشکده‌ی علمی و کاربردی پست و مخابرات:

موضوع اشتغال از اولویت‌های دولت است/ ایجاد اشتغال بدون داشتن نیروی ماهر امکان پذیر نیست

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، با بیان اینکه موضوع اشتغال از اولویت‌های دولت است، افزود: برنامه تمام دستگاه‌ها در مسیر تحقق این هدف است و لازم است ما نیز به عنوان دانشکده‌ای مهارتی در این مسیر حرکت کنیم.
موضوع اشتغال از اولویت‌های دولت است/ ایجاد اشتغال بدون داشتن نیروی ماهر امکان پذیر نیست

به گزارش سیتنا، دکتر "وحید یزدانیان" در مراسم تودیع و معارفه معاونان دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، تاکید کرد: دکتر واعظی رسالت جدیدی را برای دانشکده در نظر دارند که از جمله نقش مهم و کاربردی دانشکده در ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال از اولویت‌های دولت است، افزود: برنامه تمام دستگاه‌ها در مسیر تحقق این هدف است و لازم است ما نیز به عنوان دانشکده‌ای مهارتی در این مسیر حرکت کنیم.

یزدانیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال بدون داشتن نیروی ماهر امکان پذیر نیست، ادامه داد: ‌در موضوع لبه های تکنولوژی اگر فقط دنباله رو فناوری های وارداتی باشیم نمی توانیم در داخل کشور و مجامع بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رییس دانشکده پست و مخابرات، اظهارکرد: بنا بر تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، لازم است تنها مرجع آموزشی وزارت و شرکت‌های وابسته، دانشکده پست و مخابرات باشد که در جهت تحقق این مهم در تلاش هستیم.

وی به آموزش های مهارتی، کوتاه مدت و بلند مدت اشاره کرد و گفت: در بحث آموزش های بلند مدت با گذشت سالیان سال و به روز شدن فناوریها، متاسفانه محتوا و کیفیت دروس تغییری نداشته که در این مسیر به روز رسانی، حرکت‌های جدی را آغاز کرده ایم.

یزدانیان به تجهیز آزمایشگاه های  دانشکده اشاره کرد و افزود: تجهیزات دانشکده در بخش زیرساخت های آموزشی نیازمند نوسازی است.

وی تایید نمونه در دانشکده پست و مخابرات را از ظرفیت‌های بالقوه این دانشکده معرفی کرد و ادامه داد: تعدادی از آزمایشگاه‌های موجود در این دانشکده نیازمند نوسازی تجهیزات است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای علمی در حوزه ICT باشیم.

یزدانیان به آسیب شناسی تحقق اهداف پروژه ها در کشور، اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل ضعف پروژه ها، عدم توسعه منابع انسانی و آموزشی است و برای تحقق این  رسالت عظیم، نیازمند افراد متخصص هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-22 03:26

افزودن دیدگاه جدید